top of page

תודה!

"אנטמן והצרעה: קוונטומאניה": קווין פייגי על הבחירה באנטמן להיות הראשון שילחם בקאנג

עודכן: 24 בפבר׳

לקראת "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה", קווין פייגי מסביר שאנטמן צריך להתקדם מתפקיד האתנחתא הקומית. "הוא הרוויח את המעמד הזה".

פול ראד וג'ונתן מייג'ורס מתוך "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" | צילום: באדיבות Marvel
פול ראד וג'ונתן מייג'ורס מתוך "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" | צילום: באדיבות Marvel

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


למרות היותו חבר מייסד של הנוקמים בקומיקס, אנט-מן לא ממש נתפס עד היום כאחד מגיבורי העל הגדולים ביקום הקולנועי של מארוול.


אמנם הגיבור המשתנה בגודלו היה מעורב בכמה מקווי העלילה הזכורים של הסאגה, אך רבים מרגישים שהוא לא בדיוק באותה רמה כמו איירון מן, קפטן אמריקה, תור, ספיידרמן או כמה מחבריו האחרים לקבוצה. הגישה הזו המשיכה גם כשהדמות ערכה את הופעת הבכורה שלה בקולנוע.


אין בכך כדי לומר שהרפתקאותיו של סקוט לאנג לא היו מהנות (ואפילו מאוד), יכול אפילו להיות שצמד סרטיו הם מהכיפיים ביותר בכל היקום הקולנועי. שניהם היו גם עצמאיים למדי, וידעו לספר סיפור שעמד יחסית בנפרד לשאר האירועים ביקום הקולנועי. אף על פי כן, נדמה שהכל עומד להשתנות בחודש הבא עם אנטמן והצרעה: קוונטומאניה (Ant-Man and the Wasp: Quantumania).

לאחר שקיים את הופעת הבכורה שלו כקאנג בסדרה לוקי - כווריאנט שנודע בשם "הוא שנשאר"

- ג'ונתן מייג'ורס יחזור כווריאנט אחר, אימנתי ומסוכן הרבה יותר, בסרט השלישי של איש הנמלה. היות שאנו כבר יודעים שהוא עומד להיות הנבל הגדול הבא של מארוול - כל הדרך אל הנוקמים: שושלת קאנג - אין ספק כי הופעתו בסרט הקרב ובא תהיה קריטית להמשך היקום הקולנועי.


אבל שאלה אחת עדיין נותרה בעינה: מדוע אנט-מן הוא הנוקם הראשון שנבחר להילחם עם קאנג? נשיא אולפני מארוול קווין פייג' נתן לאחרונה תשובה מעניינת. במהלך ריאיון שקיים עם מגזין אמפייר (Empire) ופורסם אמש, פייגי סיפר מדוע לדעתו לאנג הוא המועמד האידיאלי לעלות ראשון לקרב מול קאנג. לדבריו:


"רצינו להתחיל את השלב חמישי [Phase V] עם אנטמן כי הוא הרוויח את המעמד הזה. לא רק להיות הגיבוי או האתנחתא הקומית, אלא לתפוס את עמדתו בקדמת הבמה של היקום הקולנועי".

מחוץ לסרטיו שלו, לאנג בהחלט מילא את תפקידו הקומי היטב, במיוחד בקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים. הכריזמה הטבעית של ראד, לצד ניסיונו רב השנים בקומדיות, הפך את אנטמן לגיבור מצחיק ומבדר מיסודו.


לאחר איחוד הכוחות עם קפ והטיול "הקצר" לממלכת הקוונטים כדי להציל את ג'נט ואן דיין (מישל פייפר), לאנג מילא חלק בלתי-נפרד בהבסתו של תאנוס. הבמאי פייטון ריד ופייגי ויתר החברה לצדו מכירים בכך - והם ללא ספק מוכנים להראות שהגיע הזמן של אנטמן להתקדם.


אנטמן והצרעה: קוונטומאניה יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-16 בפברואר.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page