top of page

תודה!

"ג'ון וויק 4": הצילומים יחלו בהמשך השנה

עודכן: 2 בספט׳ 2023

צילומי "ג'ון וויק 4" יצאו לדרך מאוחר יותר השנה, כך אישר איאן מקשיין, שמגלם בסרטי הסדרה את ווינסטון.

הפוסטר של "ג'ון וויק" | צילום: באדיבות Lionsgate
הפוסטר של "ג'ון וויק" | צילום: באדיבות Lionsgate

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


בריאיון טרי עמו למגזין Collider.com, התייחס מקשיין גם לאפשרות שהסרט הרביעי והחמישי יצולמו יחד, בדומה למתכונת הצילום הנוכחית של "משימה בלתי אפשרית 7" והמשכו.


לדבריו: "קיאנו [ריבס] ואני שלחנו אחד לשני ברכות לרגל השנה החדשה ואמרנו 'מקווה לראות אותך השנה'. אני יודע שהתסריט בתהליכי כתיבה ושהם מתכננים לצלם אותו השנה. ידוע לי גם שהם הכריזו שהם יעשו את 4 ו-5 ביחד, אבל מי יודע. האולפנים מכריזים על כל-מיני דברים. דבר אחד בטוח, בשלב מסוים השנה אנחנו הולכים לעשות את 'ג'ון וויק 4'".

במקור, "ג'ון וויק 4" אמור היה לעלות לאקרנים כבר בחודש מאי הקרוב, באותו סוף השבוע עם "מטריקס 4" – אירוע שזכה על-ידי המעריצים לכינויים "קיאנו-גדון" ו"סוף השבוע של קיאנו". לרוע המזל, הקורונה הגיעה ושינתה את התוכניות, כך שהפרק הרביעי אודות המתנקש האגדי בכלל עוד לא צולם ו"מטריקס 4", שצילומיו כבר נחתמו בנובמבר, נדחה לדצמבר 2021.


באוגוסט האחרון, אולפני Lionsgate הכריזו כאמור כי "ג'ון וויק 4" יצולם יחד עם הסרט החמישי בסדרה. כעת תאריך יציאה של הסרט נקבע ל-27 במאי 2022.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page