top of page

תודה!

"משחקי הכס": פרטים חדשים נחשפו על סדרת ההמשך

עודכן: 2 בספט׳ 2023

אחרי שדווחנו בשבוע שעבר כי סדרת המשך של "משחקי הכס" נמצאת בפיתוח, אמיליה קלארק וג'ורג' ר. ר. מרטין חושפים פרטים חדשים ומסקרנים על הפרויקט המדובר.

קיט הרינגטון ואמיליה קלארק, מתוך "משחקי הכס" | צילום: באדיבות Helen Sloan/HBO
קיט הרינגטון ואמיליה קלארק, מתוך "משחקי הכס" | צילום: באדיבות Helen Sloan/HBO

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


בשבוע שעבר התבשרנו כי HBO שוקדת על פיתוח סדרת המשך למשחקי הכס (Game of Thrones), שתתמקד בקורותיו של ג'ון סנואו לאחר סיום דרמת הפנטזיה האפית המקורית.


הדיווח המסקרן, אותו הציף לראשונה מגזין The Hollywood Reporter, זוכה כעת להרחבה משמעותית, בעוד אמיליה קלארק (קאליסי בכבודה ובעצמה) מספרת בריאיון חדש עם BBC News כי הרעיון לפיתוח הסדרה הוא למעשה של קיט הרינגטון (סנואו). "הוא סיפר לי על זה", אמרה קלארק, "ואני יודעת שזה קיים. זה קורה".

"הרעיון לסדרה נוצר על-ידי קיט, עד כמה שאני מבינה, אז הוא נמצא שם ממש מהיסוד. מה שתראו, בתקווה, אם זה יקרה, קיבל אישור מקיט הרינגטון", הוסיפה קלארק. עם זאת, חשוב לסייג במעט ולומר כי קלארק איננה גורם פנימי ב-HBO, לכן אי אפשר להסתמך על דבריה בעיניים עצומות - אבל כאן נכנס לתמונה גורם נוסף ואפילו יותר מהותי - ג'ורג' ר. ר. מרטין, הסופר מאחורי סדרת הספרים שיר של אש וקרח (A Song of Ice and Fire) עליה משחקי הכס התבססה.


בפרסום חדש שהעלה בבלוג האישי שלו, מספר מרטין כי הסדרה אמנם עדיין לא קיבלה אור ירוק מ-HBO, אך הוא אישר את דבריה של קלארק. לדבריו: "כן, זה היה הרינגטון שהביא את הרעיון אלינו. אני לא יכול לספר לכם על השמות של התסריטאים או השואו-ראנרים, כי הדבר טרם אושר לפרסום, אבל קיט הביא אותם גם, הצוות שלו, והם נהדרים". מרטין גם אישר כי השם של הסדרה (כנראה הזמני) הוא "סנואו" (Snow) וסיפר כי הוא מעורב בפיתוח שלה וכן בפיתוח 3 סדרות נוספות בעולם של משחקי הכס.


מרטין גם הוסיף כי סנואו נמצאת בפיתוח כבר זמן מה, אולם "מסיבה ממה שלא תהיה הסיבה, היא מעולם לא הוכרזה רשמית ומה לא הודלפה. עד עכשיו". לקראת סיום התייחסותו לסדרה, הוא סיפר כי ברגע שיקבל אישור מ-HBO להגיע עוד - הוא בהחלט יעשה זאת. לבסוף, הוא התייחס גם למלאכת כתיבת רוחות החורף (The Winds of Winter), הספר השישי של שיר של אש וקרח לו מעריצי הספרים ממתינים בקוצר רוח עוד מ-2011: "לא שכחתי", הוא כותב, "חזרתי ל[כתוב על] טיריון בשבוע החולף".

כך או אחרת, בעוד פיתוח סדרת ההמשך כנראה יימשך לפחות בשנה-שנתיים הבאות, ב-HBO כבר מחממים מנועים לקראת סדרת הפריקוול בית הדרקון (House of the Dragon), שתשודר החל מה-21 באוגוסט הקרוב. עם שר הטבעות: טבעות הכוח (The Lord of the Rings: The Rings of Power), שתעלה לשידור 12 ימים אחריה - צפוי לנו קרב איתנים בין שתי סדרות הפנטזיה הגדולות של התקופה.


שתיהן, אגב, הופיעו בכתבת 12 הסדרות שאנחנו הכי מצפים להן השנה (רובן כבר שודרו או משודרות).

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page