top of page

תודה!

"שר הטבעות: טבעות הכוח": טריילר מלא ראשון ומרהיב שוחרר לסדרת הפנטזיה האפית

עודכן: 24 בפבר׳

מוכנים לספטמבר? אולפני אמזון משחררים טריילר מלא ראשון ומרהיב במיוחד ל"שר הטבעות: טבעות הכוח", שבועות ספורים בלבד לפני השקת הסדרה היקרה בהיסטוריה.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


שבועות ספורים בלבד נותרו בטרם תעלה שר הטבעות: טבעות הכוח (The Lord of the Rings: The Rings of Power) בשירות הסטרימינג אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video) - ורק עכשיו משחרר השירות טריילר רשמי מלא. לאורך החודשים האחרונים, זכינו להצצות קצרות למיניהן, רובן חשפו נופים מרהיבים, דמויות שונות ומשונות ובחירות אמנותיות שהצליחו לעורר מחלוקת בקרב המעריצים (למשל, קיומן של אורקיות) - והנה, אמזון סוף-סוף שחררה טריילר באורך מלא.


למרות אורכו (כשתי דקות וחצי), בשיווק שלו האולפן עדיין מכנה אותו כ"טיזר" בלבד. בחירה מוזרה, שכן הוא כולל קטעי דיאלוג, מידע עלילתי וכן עומד על משך זמן כפי שמקובל בטריילר לכל דבר. אישית, אני יכול להניח שהתיאור הזה ניתן כי באמזון מתכננים לעלות עם טריילר מרכזי נוסף לפני השקת הסדרה בספטמבר. כמו-כן, יש לציין שכל הליך השיווק של טבעות הכוח היה מאוד שקט ותמוה עד עכשיו - למעט הידיעות הסוערות על פיתוח הסדרה כשהייתה בחיתוליה והדיווחים על תקציבה העצום לחמש עונות, בזמן האחרון, במיוחד בשבועות האחרונים - הבאזז היה מועט מאוד. במיוחד לסדרה בסדרי גודל כאלו.

כך או אחרת, בתקציר העלילה הרשמי שפורסם לסדרה החדשה נכתב:

"הסדרה הקרבה ובאה של אולפני אמזון תביא למסכים בפעם הראשונה את האגדות ההרואיות של העידן השני והמיתי בתולדות הארץ התיכונה. אלפי שנים לפני האירועים שמתוארים בספרי ההוביט ושר הטבעות של ג'. ר. ר. טולקין, היא תיקח את הצופים בחזרה לתקופה בה כוחות כבירים נוצרו, ממלכות קמו ונפלו, גיבורים בלתי-צפויים נבחנו והנבל הגדול ביותר שיצא מעטו של טולקין איים לכסות את העולם כולו בחשיכה. בעודה מתחילה בזמן של שלום יחסי, הסדרה תעקוב אחר אנסמבל דמויות רחב, מוכרות וחדשות גם יחד, בעודן מתמודדות עם עלייתו מחדש של הרוע בארץ התיכונה. ממעמקיהם האפלים של הרי הערפל (Misty Mountains), דרך היערות המלכותיים של בירת האלפים לינדון, האי עוצר הנשימה של ממלכת נומנור (Númenor) ועד הקצוות הרחוקים ביותר של המפה – הממלכות והגיבורים האלו יחצבו מורשת סיפורית שתמשיך לחיות הרבה לאחר סיומה".

בהזדמנות זו נזכיר כי בשר הטבעות: טבעות הכוח הושקע תקציב עצום ושובר-שיאים, שמוערך בלא-פחות ממיליארד דולר - לצד התחייבות מראש של אמזון לחמש עונות לפחות. העונה הראשונה, שתכלול 8 פרקים בלבד, צולמה בניו זילנד - בדיוק כמו סרטי הסאגה המקורית של פיטר ג'קסון. עם זאת, צילומי העונה השנייה, שאמורים להתחיל ממש אוטוטו, כבר יתקיימו בבריטניה (דבר שאגב הצליח לבאס את כוכב הטרילוגיה המקורית, אלייז'ה ווד).


שר הטבעות: טבעות הכוח תעלה באמזון פריים וידאו ב-2 בספטמבר 2022; פרקיה ישוחררו במתכונת שבועית של פרק בשבוע.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page