top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"קרניבל רואו": טריילר ראשון שוחרר לעונה 2, שלוש וחצי שנים אחרי העונה הקודמת

עודכן: 2 בספט׳ 2023

זה לקח זמן בגלל הקורונה, אבל בחודש הבא אורלנדו בלום וקארה דלווין יחזרו בעונה השנייה של "קרניבל רואו".

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video) שחררה את הטריילר הרשמי והראשון לעונה השנייה (והאחרונה) של דרמת הפנטזיה קרניבל רואו (Carnival Row), שתסגור אחת ולתמיד את סיפורה על המאבק והקונפליקטים המתעצמים בין בני הפי-פולק לבני אדם.


העונה השנייה של הסדרה תשיב למסכי הטלוויזיה שלנו את רייקרופט (אורלנדו בלום) ו-ויגנט (קארה דלווין), כשלוש וחצי שנים לאחר סיום העונה הראשונה. בתיאור הרשמי של העונה החדשה נכתב: "כשבני האדם ובני הפי-פולק מפולגים והחופש נמצא על הפרק, כל גיבור יתמודד עם דילמות בלתי-אפשריות ומבחנים מגדירי-נפש בסיום האפי של קרניבל רואו".

קשה שלא לתהות מדוע לקח לאמזון פריים להפיק עונה חדשה לסדרת הפנטזיה, אך למען האמת התשובה פשוט למדי. קרניבל רואו שודרה לראשונה בסוף אוגוסט 2019 וכבר קיבלה חידוש לעונה שנייה עוד ביולי 2019, לפני שבכלל עלתה המסכים.


הפקת העונה השנייה למעשה התחילה כבר בנובמבר 2019, אך נעצרה - ניחשתם נכון - בעקבות הקורונה הארורה. הצילומים המשיכו לבסוף רק מאוגוסט 2020 והתקיימו לסירוגין עמוק לתוך 2021. בעוד העונה הראשונה כללה 8 פרקים, העונה ה-2 מקבלת תימשך כ-10 פרקים.


השואוראנר של קרניבל רואו הוא אריק אולסון (דרדוויל, האיש במצודה הרמה), שמשמש גם כאחד ממפיקיה יחד עם כוכבי הסדרה בלום, דלווין. נוסף לשניהם, בין יתר חברי הקאסט ניתן למצוא גם את ארטי פרושן, קרוליין פורד, קרלה קרום, אנדרו גואר, טמזין מרצ'נט ודיוויד גיאסי.


העונה השנייה והאחרונה של קרניבל רואו תעלה באמזון פריים וידאו ב-17 בפברואר.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page