top of page

תודה!

"מי מפחד מסנטה 2" נמצא בפיתוח

עודכן: 24 בפבר׳

סרט המשך ל"מי מפחד מסנטה?", קומדיית האקשן בכיכובו של דייוויד הארבור ("דברים מוזרים"), בדרך אלינו. כך מאשר בריאיון חדש הבמאי טומי ווירקולה.

הפוסטר של "מי מפחד מסנטה?" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט
הפוסטר של "מי מפחד מסנטה?" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


עם תקציב של 20 מיליון דולר בלבד, קומדיית האקשן מי מפחד מסנטה? (Violent Nigt) כבר הכניסה כ-76 מיליון דולר ברחבי העולם. כעת, עם ספירת הרווחים, הבמאי טומי ווירקולה אישר שסרט ההמשך נמצא בפיתוח ושגם פט קייסי וג'וש מילר (סוניק - הסרט והמשכו) יחזרו לכתוב את התסריט.


זמן קצר אחרי שהסרט עלה בבתי הקולנוע, המפיק קלי מקורמיק סיפר בריאיון למגזין קוליידר (Collider) כי הסיקוול כבר נמצא על הרדאר של הצוות, באומרו כי "אנחנו מקווים להתחיל לעבוד על מי מפחד מסנטה 2, אם הכל ילך כשורה בשבועות הקרובים".


ואכן, נראה שהכל באמת התנהל לפי התוכנית. הבמאי ווירקולה אמר בריאיון טרי למגזין דה ראפ (The Wrap) שיהיו עוד חגי מולד שסנטה יוכל להציל, ודיבר על ההמשך לקראת השחרור של הסרט במהדורות דיגיטליות ביתיות. הוא ציין שמתבצעות עסקאות כדי שסרט ההמשך יקרה, וחשף שלא יתחיל לצלם בזמן הקרוב כי הצוות צריך קודם כל להבין את התסריט. כמו-כן, הוא הוסיף שיש הרבה עם מה לעבוד, במיוחד עם המיתולוגיה המסורתית של סנטה קלאוס. לדבריו:

"יש לנו זמן באמת לפצח את התסריט ולהבין את הסיפור. ויש לנו כמה רעיונות [...] דיברנו על לאן אנחנו רוצים לקחת את זה ומה אנו רוצים לראות. יש דברים שהשארנו על הרצפה כמו הקוטב הצפוני, גברת קלאוס והאלפים, אבל מבחינת הסיפור אני חושב שיש לנו רעיון ממש ממש מגניב שמרחיב את העולם וגודל היריעה שלו".

מי מפחד מסנטה? עלה בבתי הקולנוע בישראל בדצמבר האחרון. הסרט עוקב אחר סנטה קלאוס (דייוויד הארבור, דברים מוזרים) כשהוא מנסה להציל את חג המולד עבור משפחת לייטסטון, בעודה מותקפת על-ידי פושעים מסוכנים. כמו באגדות, כמובן שסנטה נמצא שם כדי להציל את היום, אבל תשכחו מהזקן החביב ומחלק המתנות. כאן מדובר בסנטה קצת מטורף שלא כדאי לעמוד בדרכו.


לצד הארבור, בסרט מככבים גם ג'ון לגוויזאמו (ג'ון וויק), בוורלי ד'אנג'לו (חופשה בהפרעה), אלכס האסל ונוספים. נכון לכתיבת שורות אלו, הסרט עדיין מציג בבתי הקולנוע בישראל.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page