top of page

תודה!

"טרון 3": ג'ארד לטו יככב בתפקיד הראשי; יואכים רונינג במגעים לביים

עודכן: 28 בפבר׳

אחרי צמד סרטיו הקודמים של רונינג עבור דיסני, לא ממש ברור איך הם עדיין רוצים להעסיק אותו. אבל היי, "טרון 3" בדרך.

יואכים רונינג, ג'ארד לטו | צילום: באדיבות Getty Images/Everett Collection
יואכים רונינג, ג'ארד לטו | צילום: באדיבות Getty Images/Everett Collection

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


סרט חדש של טרון (Tron) בדרך אלינו. על פי הדיווחים מעבר לים, דיסני נמצאת במגעים מוקדמים לחתום עם יואכים רונינג (שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר, מליפיסנט: אדונית הרשע) לביים את ג'ארד לטו בסרט שייקרא Tron: Ares (בתרגום חופשי: "טרון: ארס", על שם אל המלחמה היווני) או בפשטות "טרון 3".


נכון לעכשיו, בדיסני מחממים מנועים לקראת תחילת ההפקה, עם שאיפה להתחיל את הצילומים באוגוסט בוונקובר. החוזים עדיין לא נחתמו סופית, אבל אם אכן יתממשו הדבר יסמן את שיתוף הפעולה הרביעי בין דיסני ליוצר הסרטים הנורבגי.


לצד צמד הסרטים שהוזכר קודם לכן, לאחרונה הוא גם סיים את הצילומים של דרמה ביוגרפית חדשה, בכיכובה של דייזי רידלי (מלחמת הכוכבים), בשם Young Woman and the Sea (או בתרגום חופשי: "האישה הצעירה והים"). הסרט יספר על מסעה האמיתי של גרטרוד אדרלה, נערה ניו יורקית שהפכה לאישה הראשונה שצלחה את תעלת למאנש.

טרון המקורי הגיע לבתי הקולנוע ב-1982, בכיכובו של ג'ף ברידג'ס. הסיפור התרחש בתוך תוכנת המחשב שנקראת ה"גריד" (Grid), לתוכה נחטף האקר מחשבים שנאלץ להשתתף במשחקי גלדיאטורים. עם השנים, הוא זכה למעמד של סרט פולחן והאפקטים המיוחדים שלו נתפסו כמשנים את המשחק באותה תקופה (חרף אי העמדתו לפרס האוסקר עליהם).


קרוב לשלושים שנים אחרי, דיסני החזירה את המותג לחיים עם טרון: המורשת ב-2010. ברידג'ס חזר לתפקידו, כשאליו הצטרפו גארט הדלונד ואוליביה וויילד. למרות ביקורות פושרות מצד המבקרים והקהל גם יחד, הסרט הכניס כ-400 מיליון דולר ברחבי העולם, ומאז דיסני מנסה להבין איך להמשיך את הזיכיון.


התסריט של טרון: ארס נכתב על-ידי ג'סי ויגטו והוא ישמש כהמשך לסרט הקודם, שבוים על-ידי ג'וזף קוסינקי (אהבה בשחקים: מאווריק). רונינג, שיחליף אותו, פרץ להוליווד אחרי שביים יחד עם אספן סנדברג ב-2013 את קון-טיקי (Kon-Tiki), שהיה מועמד לאוסקר לסרט הזר הטוב ביותר. הסרט התבסס על סיפורו האמיתי של תור היירדאל, שחצה את האוקיינוס השקט על רפסודה בשנת 1947.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page