top of page

תודה!

"טיטניק" חוזר לבתי הקולנוע בישראל במהדורת 4K מחודשת, לכבוד 25 שנים לצאתו

עודכן: 25 בפבר׳

תרשמו ביומנים: "טיטניק" יחזור לבתי הקולנוע בישראל ב-9 בפברואר הקרוב.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


לרגל חגיגות ה-25 שנים לצאתו, טיטניק (Titanic) יחזור לבתי הקולנוע ברחבי העולם בפברואר הקרוב - גם כאן אצלנו בישראל.


הדרמה הרומנטית האפית - אותה כתב, ביים והפיק ג'יימס קמרון - תשוב למסך הגדול במהדורת 4K מחודשת וחגיגית. לפי אולפני פרמאונט (Paramount Pictures), סרט האסונות הקלאסי יציג מעבר לים לזמן מוגבל בלבד, בסוף השבוע של יום הוולנטיין הקרוב.


זוהי כמובן לא הפעם הראשונה בה טיטניק חוזר לבתי הקולנוע. סרטו של קמרון שב למסכים גם ב-2012, אז הוא גרף עוד 67 מיליון דולר שוברי בסופ"ש הפתיחה שלו. בשנת 2017, הסרט חזר למסך הגדול פעם נוספת, הפעם לרגל חגיגות ה-20 שנה לצאתו. הפעם המצב מעט שונה, שכן הסרט לא רק יחזור לאקרנים כי-אם גם יציג בגרסה בלעדית ומחודשת ב-4K ועם קצב פריימים גבוה (HFR).

אם חייתם מתחת לסלע בעשורים האחרונים, נזכיר כי טיטניק הוא סיפור האהבה של ג'ק דוסון (לאונרדו דיקפריו) ורוז דוויט בוקייטר (קייט וינסלט). מלבד היותו דרמה-רומנטית, הוא גם סרט אקשן ואסונות, המספר על קורותיהם של השניים בימים בטרם ספינת התענוגות עליה שהו התנגשה בקרחון ענק, בצפון האוקיינוס האטלנטי. בעוד הדמויות של השניים אמנם מומצאות, סיפור טביעתה של ה"טיטניק" אמיתי לחלוטין - ונהרגו בו למעלה מ-1,500 אנשים.


מאז עלה לאקרנים לראשונה ב-1997, הסרט הפך להצלחה מסחררת, בלשון המעטה, והפך את השחקנים הראשיים לשמות מוכרים ולכוכבי-על. כיום, טיטניק הוא הסרט השלישי המכניס ביותר בכל הזמנים - עם הכנסות שנאמדות בכ-2.187 מיליארד דולר, כשמעליו רק הנוקמים: סוף המשחק ואווטאר.


טיטניק גם רשם הישג מפואר בטקס האוסקר בזמנו, אז קטף כ-11 פרסים, בהם גם פרס הסרט הטוב ביותר, הבמאי הטוב ביותר, השיר המקורי, העריכה, הצילום ועיצוב התלבושות. גם 25 שנים אחרי, מדובר בחוויה שראוי לחוות בקולנוע - בפעם הראשונה או בפעם המי-סופר-כבר-כמה.


טיטניק במהדורת ה-4K המחודשת יעלה בבתי הקולנוע בישראל מיום חמישי ה-9 בפברואר. בתחילת הכתבה למעלה, תוכלו לצפות בטריילר המיוחד שיצא לרגל ההפצה המחודשת.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page