top of page

תודה!

הצילומים הסתיימו: "תור: אהבה ורעם" בדרך

עודכן: 3 בספט׳ 2023

תענוג: הסתיימו הצילומים של "תור: אהבה ורעם". כך הודיעו אמש כריס המסוורת' והבמאי טאיקה וואיטיטי בעמודי האינסטגרם שלהם.

טאיקה וואיטיטי וכריס המסוורת' מאחורי הקלעים של "תור: אהבה ורעם" | צילום: חשבון האינסטגרם של Taika Waititi
טאיקה וואיטיטי וכריס המסוורת' מאחורי הקלעים של "תור: אהבה ורעם" | צילום: חשבון האינסטגרם של Taika Waititi

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


המסוורת' כתב: "סיימנו לצלם את 'תור: אהבה ורעם' וזה גם יום ה'אל תכווצו שרירים הלאומי', אז חשבתי שהתמונה הנינוחה הזו הולמת. הסרט עומד להיות מצחיק ומטורף על כל הראש ועשוי גם לפרוט קלות על מיתרי הלב. הרבה אהבה, המון רעם! תודה לכל הקאסט והצוות שהפכו את זה לעוד מסע מופלא מבית מארוול. תחגרו חגורות, תתכוננו ונתראה בבתי הקולנוע!".


אל דבריו הצטרף גם וואיטיטי שבפוסט משלו כתב: "לפעמים שני אנשים מאחדים כוחות כדי לתת השראה לעולם ולשנות את הנוף הקולנועי לנצח. ואז יש אותי ואת כריס המסוורת', ואנחנו פשוט מגניבים מדי כדי שיהיה לנו איכפת ממשהו חוץ מליצור סרטים שפשוט מעניקים לאנשים שמחה מוחלטת. אוקיי, אני לא נראה מגניב, אני יודע את זה. הסרט הזה הוא הדבר הכי מטורף שעשיתי אי-פעם, והיה לי הכבוד לקרוע את עצמי ולעבור התמוטטות עצבים כדי שכולכם תוכלו לראות אותו".

בנוסף להמסוורת' ו-וואיטיטי, בסרט יככבו גם נטלי פורטמן, כריס פראט, כרסיטיאן בייל (בתפקיד הנבל), קארן גילאן, טסה תומפסון, מאט דיימון וראסל קרואו. באותו הקשר, לפני מספר חודשים דווח במגזין The Hollywood Reporter כי הסרט "יכלול קאסט נרחב" באמצעותו תיווצר התחושה כי הוא כמו ההרפתקה הבאה של "הנוקמים".


"תור: אהבה ורעם" מתוכנן לעלות לאקרנים במאי 2022.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page