top of page

תודה!

סטיבן יאון מצטרף אל רוברט פטינסון, טוני קולט ומארק ראפלו בסרט הבא של בונג ג'ון-הו

עודכן: 28 בפבר׳

שלוש שנים אחרי "פרזיטים", בונג ג'ון-הו סוף-סוף מחמם מנועים לקראת סרטו הבא, הפעם בז'אנר המדע הבדיוני. סטיבן יאון מצטרף לקאסט, ונשמע שהולך להיות מעניין.

רוברט פטינסון, בונג ג'ון-הו וסטיבן יאון | צילום: באדיבות Getty Images
רוברט פטינסון, בונג ג'ון-הו וסטיבן יאון | צילום: באדיבות Getty Images

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


חמש שנים אחרי שעבדו יחד על אוקג'ה (Okja) עבור נטפליקס, סטיבן יאון (המתים המהלכים, מינארי ובקרוב גם "אין מצב" החדש של ג'ורדן פיל) יחבור בשנית לבמאי-תסריטאי הדרום-קוריאני בונג ג'ון-הו. נכון לעכשיו, הסרט עוד לא זכה לשם רשמי, אך הוא מבוסס על ספר המדע הבדיוני Mickey7 ("מיקי7" בעברית) מאת אדוארד אשטון ולכן גם מתקרא כרגע באותו השם. מדובר בספר כמעט חדש מהניילונים (יצא לאור ממש בפברואר השנה), במרכזו מוצג סיפור של מיקי - מספר 7.


מה הכוונה? מיקי7 הוא תוצר שניתן לוותר עליו: הוא עובד במשלחת אנושית שנשלחת ליישב את עולם הקרח ניפלהיים (Niflheim), וכשיש משימה שהיא יותר מדי מסוכנת - אפילו קטלנית - הצוות פונה אליו. אחרי שמיקי מסוים נהרג, גוף חדש נוצר עם רוב הזכרונות של קודמו. לאחר שישה מקרי מוות, מיקי מספר 7 מבין את תנאי ההעסקה שלו - ומדוע זו הייתה המשרה היחידה שלא אוישה כשהוא בחר בה.

מיקי7 יהיה הפרויקט הראשון של ג'ון-הו מאז שסרטו פרזיטים (Parasite) סחף אחריו את העולם בסערה ב-2019, והפך לתופעה תרבותית שוברת-קופות. בטקס האוסקר ה-92 במספרו, הוא רשם לילה היסטורי והפך לסרט הראשון אי-פעם שאינו דובר אנגלית וזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר. כמו-כן, הוא זכה בפרס הבימוי, התסריט המקורי והסרט הבינלאומי הטובים ביותר.


ג'ון-הו יכתוב, יביים ואף יפיק את מיקי7, שיופק ויופץ גם על-ידי אולפני האחים וורנר. לצדו של יאון, שמתברג בשנים האחרונות בשורה של תפקידי איכות, יככבו גם רוברט פטינסון, מארק ראפלו, טוני קולט ונעמי אקי (סוף הפאקינג עולם). תאריך יציאה טרם הוכרז.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page