top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"אין מצב": טריילר חדש ומותח לסרט האימה הגדול ביותר של ג'ורדן פיל עד היום

עודכן: 29 בפבר׳

אחרי "תברח" ו"אנחנו", ג'ורדן פיל חוזר עם סרט אימה חדש. הטריילר הטרי ששוחרר חושף יותר אודות טיבו של האיום הפעם - ומבטיח חוויה מורטת-עצבים נוספת.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


למעלה משלוש שנים חלפו מאז עלה לאקרנים סרטו האחרון של ג'ורדן פיל אנחנו (Us) - וכעת חוזר סוף-סוף הבמאי-תסריטאי עם פרויקט אימה חדש ומסקרן למדי. עם שחרור הטריילר החדש לפניכם, נחשף לראשונה גם שמו העברי המקומי של הסרט, שייקרא כאן אין מצב (בלעז: NOPE). כפי שהוצג בטריילר הראשון, השם מתחבר לאחת הדמויות, שבראותה את האיום השמימי זועקת בפחד ובבעתה שוב ושוב "לא, לא, לא, אין מצב...".


בסרט החדש יככבו זוכה האוסקר דניאל קלויה, שעבד לצד פיל גם בתברח (Get Out) ולצדו יופיעו סטיבן יאון (מינארי, המתים המהלכים) וקיקי פאלמר (נוכלות בלי חשבון). עם חשיפתו של הפרויקט המסקרן ביולי שעבר, עם פוסטר ושם רשמיים, הוא תואר כמותחן-אימה פסיכולוגי ונאמר גם כי יכלול סיקוונסים המצולמים ב-IMAX. במרכז העלילה, תושבי עיירה מבודדת בקליפורניה, ביניהם בעלי חווה בשם ג'יימס וג'יל הייווד, שנרדפים על-ידי עצם שמימי בלתי-מזוהה.


לצדו של פיל, שהפיק, ביים וכתב את התסריט, שם חשוב נוסף שכדאי להכיר הוא הויט ואן הויטמה - הצלם הקבוע של כריסטופר נולאן (עבד עמו בעל בין כוכבים, דנקרק, טנט ובימים אלו גם על אופנהיימר), שצילם את הסרט החדש. אלו כמובן סרטים שהותאמו למסך גדול ולחוויית ה-IMAX - ולפי הנאמר, כך גם הפעם וניתן לצפות לסרטו הגדול ביותר של פיל עד היום.


אין מצב יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-18 אוגוסט, ויוקרן גם באולמות ה-IMAX.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

Comments


bottom of page