top of page

תודה!

"סנדמן": צילומי העונה הבאה יתחילו בקיץ הקרוב

עודכן: 24 בפבר׳

לפי יוצר הסדרה ניל גיימן, "סנדמן" תסתיים רק אם ""מגפה חדשה ומסויטת" תסגור את העולם או אם השחקנים יאכלו "על-ידי סמורים".

מתוך "סנדמן" | צילום: באדיבות נטפליקס
מתוך "סנדמן" | צילום: באדיבות נטפליקס

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


בשבועות האחרונים, היינו עדים לגל ביטולי סדרות בנטפליקס; קחו למשל את 1899 או פרוד או המושכים בחוטים (Inside Job) - שלושתן בוטלו לאחר עונה אחת. למרבה המזל, סנדמן (Sandman) לא סבלה מאותו הגורל, ובכל זאת, החידוש המיוחל שלה כן הגיע עם סימן אזהרה מסתורי אחד: נטפליקס לא תייגה אותו כ"עונה 2".

אז אם זו לא עונה חדשה, מה בדיוק אנחנו מקבלים? ובכן, נראה שבמקרה הזה שירות הסטרימינג מעדיף שחרור פרקים חדשים בקבוצות במקום לשחרר עונות חדשות. הסיבה לכך, ככל הנראה, היא שסדרת הקומיקס משנה את הטון והכיוון בצורה עצומה בין כרכיה וחיבורם יחד עשוי רק לבלבל את המעריצים.


אחת הבעיות העיקריות שהיו לצופים עם העונה הראשונה, הייתה השינוי הפתאומי בסיפור בין "צליל כנפיה" (פרק 6) לבין "בית הבובות" (פרק 6). יכולנו לראות הפתעות נוספות, כמו בפרק הבונוס "לחלום על אלף חתולים/קאליופה", שהגיע כמה שבועות לאחר שידור הבכורה של העונה הראשונה.


כעת, בכנס המעריצים Fan Expo בסן פרנסיסקו, כוכב הסדרה מייסון אלכסנדר פארק (המגלם את Desire), ציין שיימנע מלקרוא לעונה החדשה "עונה 2" עד להודעה חדשה. "נטפליקס קוראת לזה עונה 2 בכוונה", אמר פארק, "ולכן, מעכשיו הלאה ובעתיד, ואולי עד סוף היקום, אני גם לא אתייחס לזה כעונה 2 עד שנדע מה זה". כך או אחרת, איש החול בהחלט חוזר. לדברי פארק:

"יש עוד סנדמן בדרך [...] והיא יכולה להגיע בצורות שונות ורבות. אז אנחנו מתחילים לצלם בקיץ ואנחנו הולכים להתמודד עם נתח הסיפורים העצום הבא, לא משנה כמה זמן זה ייקח. אני ממש מתרגש לחלוק את הפורמט של מה שזה יכול להיות עם כולם".

נכון לנקודה זו, הסדרה כיסתה רק שני כרכים מבן הקומיקס בין 10 הכרכים. בפרקים החדשים, אנו צפויים לראות את מורפיאוס חוזר לגיהנום כדי להתעמת שוב עם לוציפר. כמו-כן, מורפיאוס יפקח על הביצוע הראשון של ויליאם שייקספיר לחלום ליל קיץ בפני קהל של פיות. על רקע הביטולים של נטפליקס שהוזכרו לעיל, היוצר והסופר מאחורי סנדמן, ניל גיימן, הבהיר שוב שהסדרה בטוחה לחלוטין, אלא אם כן יקרה איזשהו אסון.

כשאחד המעריצים העלה את חששותיו בטאמבלר, גיימן מיהר להשיב: "נטפליקס יכולה לצאת מהעסק לפני שעוד חלקים של סנדמן יעלו", הוא הודה. "מגפה חדשה ומסויטת עלולה לסגור את העולם לחלוטין. השחקנים עלולים להיאכל על-ידי סמורים והסדרה תסתיים. אבל אם יש נטפליקס ושום דבר לא-צפוי וטרגי יקרה ויסגור את העולם או את הסדרה - אז יהיה עוד סנדמן".


העונה הבאה - או קבוצת הפרקים הבאה, אם תרצו - של סנדמן מתוכננת לעלות במהלך 2024.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.



bottom of page