top of page

תודה!

"גלדיאטור 2": התסריט נכתב, רידלי סקוט רוצה להתחיל לצלם אחרי הסרט הבא שלו

עודכן: 26 בפבר׳

בלתי ניתן לעצירה: גם בגיל 83, רידלי סקוט הענק ממשיך ליצור בכל הכח. אחרי סרטו על נפוליאון בכיכובו של חואקין פיניקס, מתכנן הבמאי לצלם את "גלדיאטור 2".

ראסל קרואו. מתוך "גלדיאטור" | צילום: באדיבות United International Pictures
ראסל קרואו. מתוך "גלדיאטור" | צילום: באדיבות United International Pictures

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


אפילו בעשור התשיעי לחייו, במאי הקולנוע המוערך רידלי סקוט ממשיך להיות גורם משפיע בתעשיית הקולנוע. רק בחודשים הקרובים, הוא עוד יוסיף לרזומה העשיר שלו את הדו-קרב האחרון (The Last Duel) ואת בית גוצ'י (The House of Gucci), אחרי שבארבעים השנים האחרונות כבר קיבע את מעמדו כאחד היוצרים המשפיעים בכל הזמנים, עם קלאסיקות כמו הנוסע השמיני, בלייד ראנר וכמובן גלדיאטור.


מעבר לשני סרטיו החדשים, שיעלו בבתי הקולנוע בישראל עוד לפני סוף 2021, סקוט כבר לוטש את עיניו אל העתיד: סרטו קיטבג (Kitbag) על קורותיו של נפוליאון בונפרטה, אותו יגלם חואקין פיניקס; וכן, הסיקוול לגלדיאטור, שמעורר לטובה ולרעה את סקרונתם של רבים.


הראשון מבין השניים יספר, כאמור, על עלייתו של נפוליאון לגדולה ובזכות הופעתו של פיניקס בתפקיד הראשי - ניתן אף לצפות כי יהווה דיוקן אישי ופסיכולוגי של המצביא הדגול. לצדו של פיניקס, אגב, תופיע גם ג'ודי קומר (להרוג את איב, לשחרר את גאי), בה נוכל לחזות בקרוב גם בהדו-קרב האחרון.

בראיון טרי עם מגזין אמפייר (Empire), פירט סקוט על הסרט העתידי ואמר כי: "השאלה שבאמת נשאלת לגבי נפוליאן היא - מדוע הוא היה כל-כך זקוק לז'וזפין? [אשתו הראשונה]", לדבריו: "היה להם צורך משותף האחד בשנייה, ואנחנו חושבים שהצבענו על מה שהגדיר זאת".


אז מתי אפשר לצפות לגלדיאטור 2? בעוד קיטבג איננו הפקה קטנה כלל וכלל, נדמה שמקסימוס נמצא בראש מעייניו של סקוט כבר מעכשיו גם הוא. באותו הראיון, סיפר הבמאי על מה שמהווה את גולת הכותרת של ידיעה זו: תכנוניו לקראת הסיקוול של גלדיאטור. "גלדיאטור [ההמשך] נכתב ממש עכשיו", הוא אמר, "אז כשאסיים עם נפוליאון, גלדיאטור יהיה מוכן לצאת לדרך" - ואני אוסיף, רק אל תצפו לראות את זה קורה לפני סוף 2023.


או במחשבה שנייה, עם הקצב המסחרר בו סקוט פועל בימינו, מי באמת יודע.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

גלדיאטור

bottom of page