top of page

תודה!

נעים להכיר: AMC פלוס - שירות סטרימינג חדש מצטרף לחגיגה

עודכן: 2 בפבר׳

עולם שירותי הסטרימינג לא מפסיק לגדול וכעת גם ענקית התוכן האמריקאית AMC מצטרפת לחגיגה. בואו להכיר את האנדרדוג החדש, שבבוא היום עוד עשוי להפתיע את כולנו.

AMC+ | צילום: יח"צ, שירות סטרימינג חדש
AMC+ | צילום: יח"צ

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


אחד המאבקים העיקשים בתחום שירותי התוכן בימינו הוא הקרב בין שירותי הסטרימינג. ברחבי העולם קיימים כיום עשרות שירותי הזרמה שונים - כשהבולטים בהם הינם נטפליקס, דיסני פלוס, הולו, HBO Max ואמזון פריים. אך לאחרונה, נולד גם שירות סטרימינג חדש-ישן מטעם רשת AMC, העונה לשם AMC פלוס (AMC+), והוא זמין בשלב זה ברחבי ארה"ב וקנדה בלבד.


השירות אמנם הושק ביוני שעבר, אבל היה זמין לצפייה רק ללקוחות חברת Xfinity. ארבעה חודשים לאחר השקתו, באוקטובר 2020, הוא שוחרר גם ב-Apple TV וב-Amazon Prime Video והפך זמין גם ללקוחות החברות Dish Network ו-Sling TV. רק בשבועות האחרונים הושקו האתר והיישומון הרשמיים של AMC פלוס, וכעת ניתן לרכוש מנוי ישיר דרך האתר של השירות ללא "תיווך" של גורם שלישי (כדוגמת Apple TV).

AMC+ | צילום: יח"צ, שירות סטרימינג חדש
הכירו את שירות הסטרימינג החדש | צילום מסך

שירות הסטרימינג החדש כולל תוכן רחב מהערוצים:AMC, BBC America, Sundance TV & NOW, Shudder ו-IFC Films Unlimited. בכך הוא מאגד את כלל ערוצי החברה הפועלים כיום גם באופן עצמאי. ואף מציע צפייה בשידור חי באותם הערוצים ללא תשלום נוסף. כמו-כן, בשונה משירותי סטרימינג אחרים שאינם זמינים ברחבי העולם, כמו Paramount פלוס, ניתן לשלם עבור השירות בכרטיסי אשראי שמקורם מחוץ לשטחי ארה"ב (ישראלי, למשל), על אף שזמינותו קיימת בארה"ב ובקנדה בלבד.


אז כמה עולה כל עסק? AMC פלוס מציע כיום זוג חבילות, כשהשוני ביניהן הוא תדירות התשלום. הראשונה כוללת מנוי חודשי לשירות, בעלות של 9 דולרים (כ-29 ש"ח) והשנייה, מנוי שנתי, שעלותו היא 84 דולר (כ-270 שקלים). זוג החבילות כולל את התוכן כולו ברזולוציה מקסימלית, ובהזדמנות זו חשוב להוסיף כי מחירים אלו הם בעת רכישת מנוי דרך האתר הרשמי בלבד. במקרים בהם הרכישה מתבצעת דרך ספקים אחרים, כדוגמת YouTube TV, ייתכן מחירים שונים (גבוהים או נמוכים יותר).


בכל הנוגע למספר המנויים, ב-AMC ספירת הלקוחות נעשית בצורה קצת אחרת מברשתות אחרות. הספירה כוללת את הלקוחות המנויים לשירות הראשי (AMC פלוס), לצד לקוחות המנויים לערוצים האינדיבידואליים של החברה (כמו Sundance TV ו-BBC America שהוזכרו לעיל). על-פי הנתון שפרסם מגזין The Hollywood Reporter, מנכ"ל AMC מצפה לכ-9 מיליון מנויים עד לסוף שנת 2021 בכלל שירותי הסטרימינג של התאגיד.

AMC+ | צילום: יח"צ, שירות סטרימינג חדש

כך, למרות התרבותם של שירותי הסטרימינג וכמות התוכן העצומה המציפה אותנו ללא-הרף, ניתן לראות ב-AMC פלוס גם כבשורה חדשה המגיחה אל העולם, בין היתר, בשל התוכן האיכותי הטמון בו. בשונה מלא-מעט חברות וערוצים מסחריים אחרים, אשר לא-פעם נתקלים בחיצי הביקורת כלפיהם בשל הפקת תוכן רדוד לטובת רייטינג גבוה, נראה בשלב זה כי AMC פלוס לא מוכנה לשחק במשחק הזה. היא ממשיכה בקו של תוכן איכותי על אף התחרות בשטח, ועל כך חשוב לשבחה ולראות בה כנושאת בשורה חדשה, מרעננת וחשובה למסכי הטלוויזיה שלנו.


נכון לעכשיו, טרם הוכרז תאריך השקה לשירות בישראל.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page