top of page

תודה!

"ליקריץ' פיצה": טריילר ראשון לסרט החדש של פול תומאס אנדרסון, בכיכובו של בראדלי קופר

עודכן: 17 באוג׳ 2023

אחרי "חוטים נסתרים", "מידות רעות" ו"המאסטר" מהעשור החולף, פול תומאס אנדרסון חוזר לקולנוע עם דרמת התבגרות שמתרחשת בשנות ה-70. לצד קופר, מופיעים בסרטו החדש גם שון פן, בן סטילר וטום וייטס. "ליקריץ' פיצה", טריילר.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


ארבע שנים יחלפו אוטוטו מאז עלה לאקרנים "חוטים נסתרים", סרטו האחרון עד עתה של פול תומאס אנדרסון. כעת, חוזר הבמאי-תסריטאי המוערך לעניינים עם דרמת התבגרות חדשה, שנודעה עד לא מזמן בשם הזמני "סוגי בוטום" (Soggy Bottom).


לאחרונה, הוכרז כי שמו הרשמי של הסרט הוא "ליקריץ' פיצה" (Licorice Pizza), דבר שסביר להניח כי יקשה על מי שיאלצו להתמודד עם תרגום שמו לעברית. כאמור, הסרט מתואר כסיפור התבגרות המתרחש בשנות ה-70 בעמק סן פרננדו בקליפורניה, ועוקב אחר במאי קולנוע (בראדלי קופר) ותלמיד תיכון שמנסה להתחיל בקריירת משחק (קופר הופמן, בנו של השחקן המנוח פיליפ סימור-הופמן, שהיה שותף קבוע של אנדרסון לסרטיו בעבר).

זה יהיה סרטו התשיעי של אנדרסון, אחרי "שמונה בטוח", "לילות בוגי", "מגנוליה", "מוכה אהבה", "זה יגמר בדם", "המאסטר", "מידות רעות" ו"חוטים נסתרים", כשגם הפעם הוא כתב את התסריט. על הפסקול הופקד פעם נוספת המוזיקאי המחונן ג'וני גרינווד (גיטריסט וקלידן להקת רדיוהד), שלמעט "מידות רעות" חיבר את המוזיקה לכל סרטיו של אנדרסון מאז "זה יגמר בדם".


לצד קופר, משתתפים גם שון פן, בן סטילר, טום וייטס, מאיה רודולף ("מסיבת רווקות", "מגודלים"), בני ספדי ("גוד טיים"), אלנה חיים (מהלהקה HAIM), ג'וזף קרוס ("מילק", לינקולן") וכאמור קופר הופמן, בהופעתו הראשונה בקולנוע.


"ליקריץ' פיצה" יעלה לאקרנים בארה"ב בדצמבר, והקרנות מוקדמות שלו יחלו כבר ב-26 בנובמבר. תאריך הפצה בישראל טרם הוכרז.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page