top of page

תודה!

מדריך צפייה: מה לראות בטלוויזיה באוקטובר

עודכן: 24 בפבר׳

עונה חדשה למותחן הפשע "את" בנטפליקס, מיני-סדרת דרמה חדשה בכיכובו של מייקל קיטון ועונה שלישית ל"יורשים" המעולה של HBO - קבלו את הסדרות החדשות שמחכות לנו בטלוויזיה בהמשך החודש (וגם כמה שכבר עלו בימים האחרונים, למקרה שפספסתם).

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


רביעי, 6 באוקטובר


זאב זאב (Cry Wolf) | סדרה חדשה

דרמה דנית חדשה העוסקת בהולי בת ה-14, שכותבת חיבור לבית הספר ובו היא מתארת אלימות פיזית שחוותה מצד אביה החורג. לאחר שהתיאור מגיע אל עובד סוציאלי, לארס, הוא מחליט להוציא את הולי ואחיה הקטן מבית הוריהם ולהכניסם למשפחת אומנה. למרות זאת, הוריה של הולי מכחישים את האשמותיה מכל וכל, ולארס נאלץ למצוא דרך להבין מי מבני המשפחה דובר אמת ומי משקר (HOT VOD, Next tv, HOT HBO).


חמישי, 7 באוקטובר


אימת המתים המהלכים (Fear The Walking Dead) | עונה חדשה

סדרת הספין-אוף המצליחה של המתים המהלכים חוזרת בעונה שביעית. כעת היא עוקבת אחר הקבוצה של מורגן (לני ג'יימס), בעודה משוטטת ברחבי טקסס ומנסה לשרוד את השלכות הנפילה הגרעינית שאירעה (+AMC ושבוע לאחר מכן ב-AMC).

שישי, 8 באוקטובר


עסק משפחתי | עונה חדשה

עונה שלישית לסדרת הקומדיה שבמרכזה יזם כושל ומשפחתו מגלים שצרפת עומדת להתיר שימוש במריחואנה, וממהרים להפוך את האטליז המשפחתי לקופי-שופ (נטפליקס).


שבת, 9 באוקטובר


חדשים בשכונה | עונה חדשה

עונה רביעית לקומדיה המצליחה העוסקת בדייב, בחור נעים-הליכות שעובר לגור בשכונה בלוס אנג'לס שבה לא כולם נראים או מתנהגים כמוהו. לאחר שהוא ומשפחתו פוגשים בשכן החשדן, קלווין, ובמשפחתו, דייב מבין מהר מאוד כי יהיה לו קשה להתאים את עצמו למקום אליו הגיע (yesVOD, yes TV Comedy).


ננסי דרו | עונה חדשה

ננסי דרו, נערה מבריקה ובלשית חובבת אשר פותרת תעלומות מסתוריות בעיר הולדתה, חוזרת בעונה שלישית. הפעם היא עומדת לעסוק במקרה רצח אפל ובעל אלמנטים על-טבעיים, שמדרבנים אותה לחשוף סודות איומים שהוסתרו במשך זמן רב (yesVOD, Sting TV והחל מה-14/10 ב-yes TV Drama).

ראשון, 10 באוקטובר


מגנום בלש פרטי | עונה חדשה

עונה שנייה לסדרה אודות תומס מגנום, בלש פרטי בהוואי שמתגורר בביתו של סופר מולטי-מיליונר וחוקר מקרי פשע חמורים בעזרת זוג חבריו. כל זאת, בזמן שמנהלת אבטחת הבית מתקשה להתמודד עם נוכחותו במתחם (HOT Zone, HOT VOD).

שני, 11 באוקטובר


פני הרוע | עונה חדשה

דרמת המתח המשובחת חוזרת. עיתונאי לשעבר וכומר מתלמד בהווה, שעובד מטעם הכנסייה בבחינה של אירועים שונים הנראים על פניו כעל-טבעיים: ניסים או דיווחים על שדים, כשלצדו ד"ר בוצ'ארד, פסיכולוגית שאיננה מאמינה בעל-טבעי, אך הסקפטיות שלה עומדת למבחן כשהיא מבינה שישנם דברים רבים שלמדע אין הסבר לגביהם (yes TV Action, yesVOD, Sting TV).


שלישי, 12 באוקטובר


שלדון הצעיר | עונה חדשה

הסיטקום המצליח חוזר בעונה חמישית, והפעם נעקוב אחר קורות חייו של שלדון בילדותו (yesVOD, Sting tv, סלקום TV וב-yes TV Comedy).


רביעי, 13 באוקטובר


אנחנו כאן | עונה חדשה

הסדרה הלא-מתוסרטת מבית HBO חוזרת בעונה שנייה. במרכזה, תושבי עיר קטנה המגויסים ומתאמנים להשתתפות בהופעת דראג חד-פעמית, בסיוען של מתחרות לשעבר מהמירוץ לדראג של רו-פול, שילמדו אותן כיצד לצאת מאזור הנוחות שלהם (yesVOD, סלקום TV).

ניו אמסטרדם | עונה חדשה

עונה רביעית לדרמת בית החולים המצליחה מבית NBC, שעוקבת אחר ד"ר מקס גודווין המתמנה למנהל חדש של בית חולים, ומציב לעצמו למטרה להיאבק בביורוקרטיה בכדי להעניק למטופליו את השירות הטוב ביותר (yesVOD, ובדצמבר התוכנית תעלה לשידור ב-yes TV Drama).


דופסיק | סדרה חדשה

דרמה חדשה מבית Hulu, בכיכובו של המועמד לאוסקר מייקל קיטון, במרכזה מוצגים קורותיה של חברה אמריקנית שעוררה את אחת ממגיפות הסמים הקשות ביותר שידעה ההיסטוריה האמריקנית (Hulu).

חמישי, 14 באוקטובר


נקודת שוויון | סדרה חדשה

סדרת אקשן חדשה העוקבת אחר אם חד-הורית לבת מתבגרת, שמשתמשת בכישוריה הרבים והמפתיעים אותם לסיוע לזולת. כמו בסרטים באותו השם, הגיבורה עבדה בעברה הסודי כסוכנת ביון, וכעת היא מנצל את יכולותיה על-מנת לעזור ולהגן על חפים מפשע שאין להם לאן ולמי לפנות (yesVOD).

שישי, 15 באוקטובר


את | עונה חדשה

בעונה הנוכחית, לאב וג'ו נשואים, יש להם תינוק והם עברו לפרבר אמיד. כעת, הם מנסים לחיות חיים רגילים במדרה לינדה, אך מתקשים להיפטר מהרגליהם הישנים (נטפליקס).

שבת, 16 באוקטובר


איש משפחה | עונה חדשה

המשפחה הכי מופרעת בטלוויזיה חוזרת בעונה חדשה, מה אפשר עוד להוסיף? (yesVOD, Sting TV, yes TV Comedy).


ראשון, 17 באוקטובר


ברוקלין תשע-תשע | עונה חדשה

עונת הסיום לקומדיה המצליחה והמופרעת במרכזה שגרת יומה ההזויה של תחנת משטרה ניו-יורקית, והכוכב העולה שלה, הבלש ג'ייק פרלטה (אנדי סמברג). בעונה הקרובה התחנה עוברת שינויים רבים, בין היתר בעקבות מגפת הקורונה והמחאה על מותו של ג'ורג' פלויד (HOT Comedy Central).

יס מן | עונה חדשה

עונה חדשה לסדרה המתחקה אחר חמש דמויות החותמות עם חנוך דאום על חוזה לפיו הם מתחייבים לעשות כל דבר שיבקש מהם. העונה ישתתפו רותי ברודו, דיקלה, אביבית בר זוהר, מלך זילברשלג וערן סויסה (yesVOD, Sting TV, yes TV Drama).


יורשים | עונה חדשה

עונה שלישית לדרמה הפרובוקטיבית והמצליחה מבית HBO, שעוסקת בכוח, כסף ומשפחה דרך עיניהם של איל הון בתחום המדיה וילדיו הבוגרים (HBO MAX ולמחרת ב-HOT VOD, Next TV, yesVOD, סלקום TV, HOT HBO)

שלישי, 19 באוקטובר


המרדף אחר האהבה | סדרה חדשה

מיני-דרמה רומנטית חדשה מבית BBC, העוקבת אחר זוג בנות דודות המתגוררות בכפר אנגלי ומשתוקקות לעזוב אותו לטובת העיר הגדולה ולמציאת אהבה. הסדרה מבוססת על רב-המכר הנועז מאת ננסי מיטפורד, הקרוי באותו השם (HOT VOD, Next tv, HOT HBO)


חמישי, 21 באוקטובר


שושלת | עונה חדשה

הדרמה המצליחה מבית The CW חוזרת בעונה רביעית, ומתחקה אחר הסכסוך בין זוג המשפחות העשירות ביותר באמריקה, קרינגטון וקולבי (נטפליקס).


שישי, 22 באוקטובר


המפתחות של לוק | עונה חדשה

עונה שנייה אשר עוקבת אחר שלושה אחים שלאחר הרצח של אביהם עוברים לבית האב במסצ'וסטס על מנת למצוא מפתחות קסומים המעניקים להם מערך עצום של כוחות ויכולות (נטפליקס).

שבת, 23 באוקטובר


הרשימה השחורה | עונה חדשה

עונה תשיעית לדרמת האקשן המצליחה העוקבת אחר אסיר נמלט שהסגיר את עצמו לידי המשטרה, ומציע ל-FBI לתפוס בעזרתו נבלים אחרים (yesVOD, Sting TV).


מה שקורה בצלילים | עונה חדשה

קומדיית-האימה המבריקה מבית FX חוזרת בעונה חדשה, וגם העונה תמשיך לעקוב אחר סיפורם של שלושה ערפדים שותפים לדירה, כשכל אחד מהם נולד בעידן אחר וביחד םה מנסים להסתגל לעידן המודרני ברחבי ניו יורק (yesVOD, yes TV Comedy).


שני, 25 באוקטובר


לא בטוחה | עונה חדשה

עונת הסיום של הסדרה המצליחה, אשר ממשיכה לעקוב אחר חוויותיהן של נשים אפרו-אמריקאיות מתוך נקודת המבט של הדמות הראשית, איסה (yesVOD, Sting TV, yes TV Comedy).


תרגיע | עונה חדשה

הקומדיה המבריקה אשר עוקבת אחר סיטואציות מחיי היום-יום של לארי דיוויד, כשבמהלכן הוא נקלע למצבים מביכים עם דמויות בדיוניות ואמיתיות (yesVOD, Sting TV, HOT VOD, Next tv, yes TV Comedy, HOT HBO).

רביעי, 27 באוקטובר


הוא חייב למות | סדרה חדשה

לאחר מותו של בנה בן ה-6 בתאונת פגע וברח, כל מה שאימו רוצה הוא לתפוס את הגבר שאשם במעשה. כשהיא מאתרת אותו ומגלה כי חקירת המשטרה נגדו נסגרה, היא מחליטה לקחת את העניינים לידיים (yesVOD).


אני, כריסטיאנה פ. | סדרה חדשה

דרמת נעורים פרובוקטיבית חדשה. במרכזה, בחורה בשם כריסטיאנה, שהחליטה לברוח מבית הוריה ומתחילה ללמוד במקום חדש, בו היא פוגשת בחברים חדשים ומגוונים (HOT VOD, Next TV, HOT HBO).


חמישי, 28 באוקטובר


סיפור אהבה | עונה חדשה

הקומדיה-רומנטית המצליחה חוזרת בעונה שנייה ובה דארבי, בחורה בשנות ה-20 שלה, חוזרת בעונה שנייה ומנסה להבין איפה סיפור האהבה הגדול שהבטיחו לה, למרבה האירוניה, בסרטים ובסדרות (HBO Max, yesVOD).

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page