top of page

תודה!

"מייגן 2" יגיע לבתי הקולנוע ב-2025

עודכן: 26 בפבר׳

אחרי שהסרט הראשון כבר הפך ללהיט אימה עם הכנסות של למעלה מ-100 מיליון דולר בעולם, מתקציב של 12 מיליון דולר בלבד, "מייגן 2" בדרך.

מתוך "מייגן" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט
מתוך "מייגן" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


תתכונו לקבל עוד ממייגן - בובת הריקודים הדמונית, שפרצה לחיינו ממש בתחילת החודש, תחזור לסיבוב נוסף בבתי הקולנוע בשנת 2025.


מייגן 2 (או בשם הרשמי באנגלית: M3GAN 2.0), ישמש כסרט המשך למותחן הקמפי של אולפני Atomic Monster ובלומהאוס (Blumhouse) - וכעת הכריזו האולפנים כי הוא נמצא רשמית בפיתוח.


התסריטאי אקלה קופר, שכתב גם את מורעל לצד ג'יימס וואן ב-2021, יחזור לכתוב גם את סרט ההמשך. פרטי העלילה כמובן עוד לא נחשפו, אם-כי נאמר שאליסון וויליאמס, שדמותה סייעה להפיח חיים בבובה הכאוטית, תחזור לסרט ההמשך. יחד עמה, תשוב גם הבסטי של מייגן, קאדי, בגילומה של ויולט מקגרו. ג'רארד ג'ונסטון ביים את הסרט הראשון, אך נכון לעכשיו טרם הוכרז על במאי לסרט ההמשך.

מייגן הגיע לבתי הקולנוע בתחילת החודש והפך ללהיט אימה-קומי מיידי. נכון לכתיבת שורות אלו, הכנסותיו של הסרט כבר עומדות על כ-100 מיליון, עם תקציב של 12 מיליון דולר בלבד. עוד לפני שהסרט התגלה כרווחי למדי, המפיקים ג'ייסון בלום וג'יימס וואן סיפרו כי ברצונם ליצור סרט נוסף בסאגה.


"אחרי שצפיתי לראשונה בסרט, הייתה לנו תחושה טובה שסרט המשך עשוי באמת לעבוד", אמר בלום בריאיון למגזין וראייטי (Variety). "אז שברנו את כלל היסוד שלנו והתחלנו לדבר על המשך לפני שהסרט יצא לאקרנים. הרגשתי כל-כך אופטימי שהתחלנו לדבר על סיקוול מוקדם ממה שאנחנו עושים בדרך כלל".


מייגן 2 מתוכנן להגיע בתי הקולנוע ב-17 בינואר 2025.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page