top of page

תודה!

סנסציה: "שר הטבעות" תצולם בבריטניה במקום בניו זילנד. אלייז'ה ווד מאוכזב

עודכן: 24 בפבר׳

סדרת הפנטזיה האפית של אמזון טרם עלתה לאוויר, וכבר היא מייצרת כותרות. כעת פורסם כי עונתה השנייה לא תצולם כמיטב המסורת בניו זילנד, אלא בבריטניה, דבר שהצליח לאכזב גם את אלייז'ה ווד (פרודו בסרטי הטרילוגיה המקורית).

מתוך "שר הטבעות: אחוות הטבעת" | צילום: באדיבות New Line Cinema
מתוך "שר הטבעות: אחוות הטבעת" | צילום: באדיבות New Line Cinema

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


"אנחנו רוצים להודות לאנשים ולממשלת ניו זילנד על האירוח שלהם ועל מסירותם, ועל כך שסיפקו מקום עבור הסדרה של 'שר הטבעות' מקום נפלא להתחיל בו את המסע האפי הזה", אמר ורנון סנדרס, נשיא חטיבת הטלוויזיה באולפני אמזון. "אנו אסירי תודה בפני ועדת הקולנוע של ניו זילנד על שיתוף הנהדר שלהם, שתמך בכלכלה המקומית לאורך הפקת העונה הראשונה".


המעבר מניו זילנד לבריטניה יהווה את הפעם הראשונה בה אחד מהעיבודים המודרניים של "שר הטבעות" - כולל טרילוגיית "ההוביט" - מופק במדינה אחרת. עם זאת, יש לציין כי מדובר במהלך שניתן היה לחזות במידה מסוימת, בהתחשב בעובדה שלאמזון יש מספר הפקות גדולות תקציב נוספות, שמצולמות גם הן במדינה. כך למשל, שתי סדרותיו של ניל גיימן "בני אנאנסי" הקרבה ובאה והעונה השנייה של "בשורות טובות", מצולמות גם הן בבריטניה, וכן העיבוד הטלוויזיוני לספרה של נעמי אלדרמן "הכח" (The Power), שצולמה שם לאחרונה גם היא.

לאחרונה, אמזון הכריזה כי העונה הראשונה של "שר הטבעות" תעלה בשירות הסטרימינג שלה ב-2 בספטמבר 2022. היא תכלול 8 פרקים, שעלותם הכוללת מוערכת בסכום חסר-תקדים שנאמד בכ-465 מיליון דולר. כל שנותר הוא לקוות שהחבר'ה שם לא יאכזבו עם העונה השנייה, שכן מדובר בשינוי משמעותי במיוחד. הנה, אפילו אלייז'ה ווד, שיתכן כי יופיע בסדרה בעתיד, לא מבין את פשר הדבר:

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page