top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"כוכב הקופים: הממלכה": ויליאם ה. מייסי מצטרף לקאסט

עודכן: 2 באוג׳ 2023

הסרט החדש בזיכיון הוותיק, "כוכב הקופים: הממלכה", מתוכנן להגיע לבתי הקולנוע במאי 2024.

ויליאם ה. מייסי מצטרף לקאסט | צילום: באדיבות Jeff Minton\20th Century Studios
ויליאם ה. מייסי מצטרף לקאסט | צילום: באדיבות Jeff Minton\20th Century Studios

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


פיתוח הסרט הבא בזיכיון כוכב הקופים (Planet of the Apes) תופס תאוצה ואנחנו סוף-סוף מקבלים פרטים חדשים על הסרט הבא בסאגה. על-פי דיווח טרי של מגזין דדליין (Deadline Hollywood), השחקן וויליאם ה. מייסי, כוכב סדרת הדרמה הקומית חסרי בושה, הצטרף לקאסט לצד אוון טיג, פרייה אלן ופיטר מייקון. נכון לעכשיו, טרם נחשף מה יהיה תפקידו של מייסי תשחק בסרט.


את כוכב הקופים: הממלכה (Kingdom of the Planet of the Apes) יביים ווס בול (הרץ במבוך), על-פי תסריט שנכתב על-ידי ג'וש פרידמן, ריק ג'פה, אמנדה סילבר ופטריק אייסון (ג'פה וסילבר היו שותפים בכתיבת הסרטים הקודמים בפרנצ'ייז).


בעוד פרטי העלילה מועטים למדי, נאמר כי הסרט שמש כפרק חדש בזיכיון. הוא צפוי להתרחש כשנים רבות אחרי אירועי כוכב הקופים: המלחמה - שסגר את סיפורו של סיזר (אנדי סירקיס) ובכך נדמה היה כי השלים את טרילוגיית הפריקוול של המותג. צילומי הסרט נמצאים כעת בעיצומם, לאחר שהתחילו באולפני דיסני באוסטרליה באוקטובר האחרון.

החל מהסרט המקורי בשנת 1968, זיכיון כוכב הקופים זכה לריבוטים רבים, רימייקים, סדרות טלוויזיה ואף משחקי-וידאו. במרוצת השנים, הסרטים זכו לשבחים על הוויזואליה המדהימה, קווי העלילה המורכבים ובשנים האחרונות גם על האפקטים החזותיים הכוללים לכידת תנועה.


הפרנצ'ייז מבוסס על רומן המדע הבדיוני באותו השם, משנת 1963, מאת הסופר הצרפתי פייר בול. בספרו הוא בחן את יחסי האדם עם הטבע ושוכניו. המותג זכה לחיים חדשים ב-2011, עם צאת הסרט כוכב הקופים: המרד - שהציג יחד עם שני המשכיו את האירועים שהובילו לשליטת הקופים בכדור הארץ. את המנהיג האינטליגנטי של הקופים, סיזר, גילם כאמור אנדי סירקיס, שזכה לשבחים רבים על הופעתו.


מייסי, שאף הועמד לפרס האוסקר בעברו (על תפקידו בפארגו של האחים כהן), נודע בשנים האחרונות בתפקיד פרנק גלאגר בחסרי בושה של שואוטיים, שסיימה לאחרונה את 11 העונות שלה ברשת. ברזומה שלו ניתן למצוא גם את שיתופי הפעולה שלו עם פול תומאס אנדרסון - לילות בוגי ומגנוליה - פארק היורה 3 ועוד. לאחרונה הוא הופיע לצידה של אמנדה סייפריד בסדרה עלייתה ונפילתה של אליזבת' הולמס.


כוכב הקופים: הממלכה מתוכנן להגיע לבתי הקולנוע במאי 2024.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Commentaires


bottom of page