top of page

תודה!

"בלתי מנוצח" תחזור לעונה 2 בסוף 2023 עם אנימציה משופרת; טריילר ראשון שוחרר

עודכן: 26 בפבר׳

"בלתי מנוצח" חוזרת בקרוב - וכמה כיף לראות שהפעם התקציב גדול יותר.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


מעריצי בלתי מנוצח (Invincible) - זה בשבילכם. רשת אמזון פריים הכריזה בשנה וחצי האחרונות על המדבבים שיחזרו לעונה השנייה של הסדרה, אבל עד היום היא טרם חשפה מתי העונה תעלה לשידור. כעת, יש לנו סוף-סוף טיזר טריילר ראשון לעונה החדשה - ועמו הבטחה לטווח תאריכים אפשרי: סוף 2023.


בטריילר החדש ניתן לראות את מארק גרייסון - גיבור הסדרה, בקולו של סטיבן יאון (המתים המהלכים, אין מצב) - ואת אלן החייזר, אותו מדבב סת' רוגן. השניים יושבים ומשוחחים ב"בורגר מארט", שם אלן שואל את גיבור העל מה עבר עליו, ועל כך הוא משיב שזה "קצת מגוחך כמה זמן עבר [מאז שידור העונה הראשונה]" - רפרנס ברור לצופים שחיכו כבר יותר מדי זמן.


מארק מבהיר שהוא היה עסוק, מפרט על תהליך יצירת הסדרה עצמה: כתיבה, עיצוב, סטוריבורד, משחק קול והנפשה של "בערך אלפי צילומים". כל ההסבר הזה מוצג גם לנו כסצנה שבה מארק מסביר לאלן ועובר מהסטוריבורד כל הדרך למוצר המוגמר בו צפינו לאורך הטיזר בן 2 הדקות. בסופו של דבר, מארק מאשר לאלן שהעונה השנייה תגיע בסוף 2023.

אם נצלול לרגע לעומק הדברים עליהם מארק מדבר, נראה שיש לפנינו כמה דברים מסקרנים: בכתיבה, אנו רואים עמוד של התסריט לעונה הקרובה, כשהסצנה המתוארת בו היא קרב בין "בלתי מנוצח" לבין המנהיג שקם לתחייה של "שומרי הגלובוס" (Guardians of the Globe) הידוע בשם "דה אימורטל" (The Immortal). נוסף על כך, אנו רואים גם אמנות קונספט לעיצוב של "אטום איב" (Atom Eve) וכן צילום של יאון בתא ההקלטה.


בלתי מנוצח התחילה ב-2003 כחוברות קומיקס מאת קירקמן (המתים המהלכים), עם ארט של קורי ווקר וריאן אוטלי. הסדרה עוקבת אחר מארק, ילד בן שבע-עשרה שלומד כיצד להתמודד עם יכולותיו החדשות כגיבור העל ששמו כשם הסדרה. בהתחשב בכך שהוא בנו של גיבור העל החזק בעולם - אומני-מן (Omni-Man), בקולו של ג'יי. קיי. סימונס - יש לו הרבה מאוד מה ללמוד.


בעוד הדרך להיות גיבור מלאה בדרמה, קונפליקטים והרבה דם - מארק תמיד יכול היה לסמוך על אביו. אלא שבמהלך העונה הראשונה הוא מגלה שהתדמית האצילית שיש לו על אביו בראשו איננה יותר מבדיה ואומני-מן אמור למעשה לכבוש את כדור הארץ, עבור בני הכוכב המרוחק ממנו הגיע.

בקאסט המדבבים ניתן למצוא גם את סנדרה או, מארק המיל, מהרשלה עלי, וולטון גוגינס, זאכרי קווינטו ורבים נוספים. לאחר הצלחת העונה הראשונה, בלתי מנוצח חודשה לשתי עונות נוספות, כשעד לעליית העונה השנייה יחלפו כמעט שלוש שנים מאז החלה העונה הראשונה.


העונה השנייה של בלתי מנוצח תגיע לאמזון פריים וידאו בסוף 2023.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.


bottom of page