top of page

תודה!

הגיע הזמן: סדרת הטלוויזיה של Halo תעלה בשנה הבאה

עודכן: 3 בפבר׳

אחרי שנים על גבי שנים של פיתוח, שהתחיל, הושהה, הופסק, חודש וחוזר חלילה - סדרת המדע הבדיוני על-פי המשחק הפופולרי Halo סוף-סוף תגיע לשירות הסטרימינג פרמאונט+ ב-2022.

מתוך המשחק "Halo" | צילום: באדיבות Xbox Game Studios
מתוך המשחק "Halo" | צילום: באדיבות Xbox Game Studios

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


מעריצי סדרת משחקי Halo ("היילו"), זה הזמן להתפקד: סדרת טלוויזיה המבוססת על המותג הוותיק תגיע לשירות הסטרימינג פרמאונט+ בשנה הבאה, ועכשיו אנחנו גם יודעים מדוע היא הועברה מרשת השידור של "שואוטיים" (Showtime).


ג'נה ווינוגרד וגארי לווין, הנשיאים השותפים של "שואוטיים אנטרטיינמנט", התראיינו לאחרונה למגזין "דיסיידר" (Decider), שם אמרה ווינוגרד כי: "אנחנו אוהבים את 'היילו'. יש לנו חיבה עצומה עבורו. אבל האמת היא שהוא תמיד היווה קצת חריגה מהגבולות שלנו, בכל הנוגע להתאמתו לתוכן של 'שואוטיים'. עשינו עבודה מדהימה כדי להפוך את הסדרה לדרמה אנושית, דבר שאנחנו כל-כך ידועים עבורו. אך בסופו של יום, מדובר בסדרה ענקית ורחבה, ולכן כשפרמאונט+ נכנסו לתמונה חשבנו שזהו מקומה הטבעי".

בנקודה מסוימת, בשנות ה-2000, פיטר ג'קסון (טרילוגיית "שר הטבעות") וניל בלומקאמפ ("מחוז 9", "אליסיום") היו מעורב בעיבוד הפרויקט למסך הטלוויזיה, אך הדבר לא יצא לפועל. לאחר מכן, ב-2013, גם סטיבן ספילברג בכבודו ובעצמו אמור היה להפיק סדרת לייב-אקשן למותג האהוב. אבל רק ב-2018, "שואוטיים" הרימה את הכפפה והזמינה סדרה בת 10 פרקים, שבתחילת הדרך אמור היה לביימה רופרט וויאט ("כוכב הקופים: המרד").


בקיץ האחרון, צמד יוצרי הסדרה קייל קילן וסטיבן קיין אמרו שהם לא ישובו ליצירת עונה שנייה, אחרי שהשלימו את צילומי הראשונה. בתפקיד הראשי, של מאסטר צ'יף, ניצב פבלו שרייבר ("כתום זה השחור החדש") שדווקא כן צפוי לחזור בהמשך. כל שנותר הוא לקוות שהסדרה תתעלה ברמתה על רוב עיבודי הקולנוע והטלוויזיה למשחקי-וידאו, וכך גם "האחרונים מבינינו" (The Last of Us) שמתוכננת לעלות בשנה הבאה גם היא (ב-HBO).

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page