top of page

תודה!

10 סיבות מדוע אסור לכם לפספס את God of War

עודכן: 2 בספט׳ 2023

היום לפני שלוש שנים בדיוק יצא God of War – מהמשחקים הסינמטיים ביותר שראו אור ב-PS וכזה שהיה מתברג בקלות בצמרת מצעד משחקי העשור החולף, אם היה לנו אחד כזה. אם טרם יצא לכם לחוות אותו, קבלו 10 סיבות קצרות לעשות זאת בהקדם:

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


1) כי איפה עוד תראו את המיתולוגיה הנורדית מתעוררת לחיים באופן כל-כך מפורט, עשיר, מחכים, עמוק ומהפנט ויזואלית?


2) כי אמנם תור, אודין, לוקי ודמויות מפתח כמותם לא ממש נוכחות כאן בגופן, אבל המפגשים עם דמויות שקשורות אליהם והרמזים לקראת בואם במשחקים הבאים – לוקחים את סף ההתלהבות הכי גבוה שאפשר.


3) כי הפסקול של בר מקרארי הוא חד-משמעית אורגזמה לאזניים. רמת האפיות העצומה גם כך רק מתעצמת בזכותו והופכת את המסע לאדיר בכל הרמות. אחרי שהלחין שלל סדרות וסרטים, ביניהם "דרך קלוברפילד 10", "גודזילה: מלך המפלצות" ו"המתים המהלכים", מקרארי פשוט מרים כאן את ניסיונו המוזיקלי לשיאים חדשים.


4) כי בשום מקום לא תראו עוד משחק-וידאו שמציג קשר כל-כך יפהפה ומרגש בין אב לבנו, כל זאת במסגרת עולם מסוכן, גדוש בנבואות מטילות-מורא ואיומים מכל עבר.


5) כי גם אם אין לכם היכרות עם משחקי הסדרה הקודמים – שהם אגב מאוד מומלצים ומציגים לפרטי פרטים סיפורים מופלאים מהמיתולוגיה היוונית – "אל המלחמה" עומד בפני עצמו. אמנם יש בו התייחסויות אל אירועי העבר, אך לא כאלו שמחייבות התנסות קודמת.

6) כי גם אם לא שיחקתם אף פעם במשחק-וידאו, תמיד אפשר לבחור את הרמה הכי קלה, ללמוד לאט-לאט ופשוט להישאב לעולם פנטזיה שמציע עשרות שעות תוכן.


7) כי קרייטוס, האנטי-גיבור של God of War, הוא דמות ראשית בעלת מורכבות ועומק נדירים, שלאורך שעות רבות מתאפשר לחקור את שורשיה, מניעיה וטבעה המרתקים.


כי האלמנטים הטכניים הם ה-PS4 בשיאו: עבודות הדיבוב יוצאות דופן באיכותן, הגרפיקה היא תאווה לעיניים, האקשן והמשחקיות מגוונים ומרהיבים (וזה עוד בלשון המעטה), האויבים השונים והמאתגרים מגיעים בהמון צורות וגדלים והסיפור סוחף מתחילתו ועד סופו.


9) כי כשמדברים על משחקים קולנועיים והאיכויות הסינמטיות אליהן מגיע הגיימינג בשנים האחרונות – זה בדיוק מה שמתכוונים אליו. זה השיא, הטופ שבטופ, המובחר שבמובחרים ובאמת מעטים המשחקים שמגיעים לאותה הרמה.


10) כי... בוי!

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page