top of page

תודה!

ג'יאנקרלו אספוזיטו יגלם את הנבל ב-Far Cry 6

עודכן: 2 בפבר׳

אחרי גל שמועות בנושא, עכשיו זה נראה רשמי: ג'יאנקרלו אספוזיטו (גאס מ"שובר שורות") יגלם את הנבל בכותר הבא בסדרת משחקי הווידאו Far Cry.

הפוסטר של Far Cry 6 | צילום: באדיבות Ubisoft
הפוסטר של Far Cry 6 | צילום: באדיבות Ubisoft

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


ג'יאנקרלו אספוזיטו יגלם את הנבל ב-Far Cry 6. הידיעה מגיעה לאחר הדלפה מחנות PlayStation ההונג-קונגית, בה הופיע הפוסטר המצורף למשחק החדש ותיאורו. בין השאר, נאמר כי כמו רוב משחקי הזיכיון הוא יתרחש באיזור אקזוטי – הפעם האי המסתורי יארה. באותו האי מגלם אספוזיטו עריץ חסר רחמים בשם אנטון קסטילו.

אם ההדלפה אכן נכונה כפי שבהחלט מסתמן, אספוזיטו יהיה השחקן השני מ"סמוך על סול" שמשתתף בסדרת משחקי Far Cry. בתחילת העשור הקודם היה זה מייקל מנדו, המגלם בסדרה את נאצ'ו וארגה, שהשתתף ב-Far Cry 3 בתור הנבל האהוב והזכור ביותר בפרנצ'ייז עד היום – ואס. נוכל רק לקוות שאספוזיטו ישחזר את הרמה הגבוהה.


כך או כך, לפי הדיווח Far Cry 6 מתוכנן לצאת ב-18 בפברואר 2021 למחשב ולקונסולות השונות (כמובן גם ל-PS5 ול-XBOX SERIES X) ועם נבל כזה – הפוטנציאל עצום.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page