top of page

תודה!

המלחין של "משחקי הכס" חוזר לפריקוול "בית הדרקון"

עודכן: 16 ביולי 2023

המלחין של "משחקי הכס" רמין ג'וואדי, שנותר מנקודות האור היחידות גם בעונה האחרונה, יחזור להלחין את סדרת הפריקוול החדשה "בית הדרקון".

ראמין דג'וואדי ילחין את "בית הדרקון" | צילום: באדיבות HBO\Getty Images
רמין ג'וואדי ילחין את "בית הדרקון" | צילום: באדיבות HBO\Getty Images

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


לאורך השנים, ג'וואדי זכה בשני פרסי אמי על עבודתו הפנטסטית בסדרה ואף הועמד לפרס בעברו גם על חיבור הפסקולים של "ווסטוורלד" ו"נמלטים". בקולנוע הוא אחראי לפסקולים של סרטים כמו "ליל האימה", "פסיפיק רים", "איירון מן" ובקרוב גם "נצחיים".


סדרת הפריקוול הקרבה ובאה מתרחשת 300 שנים לפני עלילת "משחקי הכס" ותספר על קורותיו של בית טארגאריין. בין השחקנים שכבר לוהקו, ניתן למצוא את מאט סמית' ("ד"ר הו", "הכתר") פאדי קונסידיין ("שוטרים לוהטים") ואוליבייה קוק ("שחקן מספר אחת").

מלבד ג'וואדי, יחזרו אנשי מפתח נוספים מסדרת האם, בהם הבמאי מיגל ספוצ'ניק – האיש שהביא לנו פרקי מופת כמו "הארדהום" (עונה 5, פרק 8), "קרב הממזרים" (עונה 6, פרק 9), ו"רוחות החורף" (עונה 6, פרק 10) – שהפעם ישמש כשואו-ראנר שותף. לצדו, חוזר גם ג'ורג' ר. ר. מרטין, הסופר המבריק מאחורי הספרים, שיצר את הסדרה החדשה יחד עם ראיין קונדל ("קולוני").


לפי HBO, צילומי הסדרה צפויים להתחיל כבר בחודשים הקרובים, כשהתכנון הוא להעלות אותה על מסכי הטלוויזיה כבר בשנה הבאה.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page