top of page

תודה!

"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור": תקציר העלילה נחשף

עודכן: 20 ביולי 2023

עם חשיפת שמו הרשמי אמש, כעת נחשף גם תקציר עלילתו של "חיות הפלא: הסודות של דמבלדור", השלישי בסאגת הפנטזיה. למעלה משלוש שנים אחרי קודמו, הסרט החדש מתוכנן להחזיר אותנו לעולם הקסמים כבר באפריל הקרוב.

מתוך "חיות הפלא" | צילום: באדיבות טוליפ: אנטרטיינמנט
מתוך "חיות הפלא" | צילום: באדיבות טוליפ: אנטרטיינמנט

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


עד לפני יום (תלוי מתי אתם קוראים את זה כמובן), לא הרבה היה ידוע על הסרט השלישי בסאגת "חיות הפלא". סדרת סרטי הפריקוול לזיכיון "הארי פוטר" האהוב, ראתה אור לראשונה ב-2016, אז עלה הסרט הראשון "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" שזכה להצלחה, אך היא נקלעה למשבר עם הסרט השני "הפשעים של גרינדלוולד". אותו הסרט זכה לקבלת פנים צוננת - מהקהל והביקורות גם-יחד - נתון שגרם לאנשי המפתח באולפני האחים וורנר לחשב מסלול מחדש (ואז גם הגיעה הקורונה).


כעת, הסרט השלישי סוף-סוף נחשף ופורסם כי שמו יהיה "הסודות של דמבלדור". לצד חשיפת שמו, באתר הרשמי של הארי פוטר נחשף גם תקציר העלילה הרשמי של הסרט, לפיו:

פרופסור אלבוס דמבלדור יודע כי המכשף האפל רב העוצמה גלרט גרינדלוולד מתקדם אל עבר תפיסת השליטה בעולם הקסמים. מחוסר יכולת לעצור בעדו לבדו, הוא מפקיד בידי המאגיזואולוג ניוט סלמנדה להוביל קבוצה אמיצה של קוסמים, מכשפות ואופה מוגל אחד למשימה מסוכנת, בה הם יתקלו בחיות פלא ישנות וחדשות ויתעמתו עם ליגיון המאמינים הגדל והולך של גרינדלוולד. אך כשהסיכונים כל-כך גבוהים, כיצד יכול דמבלדור להישאר בצד?

התיאור הזה אמנם לא באמת מגלה משהו שלא יכולנו לצפות לו, אך הוא נשמע שיש כאן כיוון דומה לנעשה ב"הארי פוטר ומסדר הופך החול", שכן גם אז קבוצת קוסמים נאבקה בכוחות האופל בשמו של דמבלדור. כמו-כן, נחמד לדעת שנזכה לראות חיות פלא חדשות וכי הן ישחקו תפקיד מרכזי בהרפתקה החדשה. יהיה מסקרן בהחלט לראות באילו יצורים נפגוש הפעם.


מלבד חשיפת התקציר, באתר הרשמי גם אישרו את חזרתן של הדמויות והשחקנים מהסרטים הקודמים. אדי רדמיין ישוב לתפקידו כניוט סלמנדרה, ג'וד לאו יגלם בשנית את אלבוס דמבלדור, עזרא מילר הוא קרידנס, אליסון סודול בתפקיד קוויני, דן פוגלר כג'ייקוב קובלסקי, קתרין ווטרסון תגלם שוב את טינה ואיך לא - מאדס מיקלסן, שיחליף את ג'וני דפ בתפקיד גלרט גרינדלוולד.


את הסרט מביים פעם נוספת דיוויד ייטס, שביים את כל סרטי עולם הקסמים מאז "הארי פוטר ומסדר עוף החול". לצדו, ישוב גם המלחין הנפלא והמועמד תשע פעמים לפרס האוסקר מבלי לזכות פעם אחת, ג'יימס ניוטון הווארד, שחיבר את הפסקול המקורי גם לסרט הקודם.


"חיות הפלא: הסודות של דמבלדור" יגיע לבתי הקולנוע באפריל 2022.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page