top of page

תודה!

"מטריקס: התחייה": קיאנו ריבס וקארי-אן מוס בטריילר ראשון ועוצר-נשימה לסרט המצופה

עודכן: 2 בספט׳ 2023

חם מהתנור: הטריילר הראשון לסרט הרביעי בסדרת "מטריקס" סוף-סוף הגיע. קרוב לשמונה-עשרה שנים אחרי החלק השלישי, ניאו (ריבס) וטריניטי (מוס) יוצאים פעם נוספת למאבק במכונות. "מטריקס: התחייה", טריילר.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אחרי ציפייה ארוכה, הטריילר לסרט החדש בסאגת "מטריקס" סוף-סוף שוחרר. זיכיון המדע הבדיוני והאקשן הפופולרי יחזור לחיינו בדצמבר הקרוב, כשהפעם כתבה וביימה אותו לאנה ואשובסקי, ללא אחותה לילי שהייתה שותפתה ליצירת הטרילוגיה המקורית. במקום, חברו אליה אלכסנדר המון ("סנס8") ודיוויד מיטשל ("ענן אטלס"), בעוד על ההפקה וההפצה אחראיים פעם נוספת אולפני האחים וורנר.


עם צאתו של הפרויקט לדרך לפני שנתיים, הכריז טובי אמריך, יו"ר אולפני ההפקה הענקיים, כי: "אין נרגשים מאיתנו לחזור ולעבוד עם לאנה על מסע חדש ביקום של 'מטריקס'. היא בעלת חזון אמיתי – קולנוענית מקורית ויצירתית – ואנחנו נרגשים שהיא כותבת, מביימת ומפיקה פרק חדש בעולם הזה".


בעת ההכרזה עליו באוגוסט 2019, גם ואשובסקי סיפרה על הסרט: "הרבה מהרעיוניות שאחותי לילי ואני חקרנו לפני 20 שנים בנוגע למציאות שלנו אפילו יותר רלוונטיים כיום" עוד היא הוסיפה: אני מאוד שמחה שהדמויות האלו שוב בחיי ואסירת תודה על ההזדמנות לעבוד עם חברי הנהדרים".

כמובן, ריבס ומוס התראיינו אף הם מספר פעמים לקראת איחודם המרגש. בראיון שהעניקה למגזין "אמפייר", שיתפה מוס: "בחיים לא חשבתי שזה יקרה. זה בכלל לא היה על הרדאר שלי". לדבריה, התסריט היה מה שמשך אותה לחזור: "כשהוא הגיע אליי, באופן בו הוא הגיע אליי, עם העומק המדהים שלו והיושרה... אמרתי לעצמי 'זאת מתנה'. זה פשוט היה מאוד מלהיב".


לקראת חזרתו המרגשת לנעליו של ניאו, ריבס מצדו אמר באותו הראיון: "לאנה ואשובסקי כתבה תסריט יפהפה וסיפור נפלא שהכה בי עמוקות". עוד הוא סיפר: "זו הסיבה היחידה לעשות את זה. לעבוד איתה שוב זה פשוט מדהים, זה מיוחד ולסיפור, לדעתי, יש כמה דברים בעלי-משמעות להגיד ולהזין אותנו בהם".


צילומי הסרט נחתמו בנובמבר האחרון, אחרי שהתקיימו החל מפברואר 2020 בשיקאגו, סן פרנסיסקו וגרמניה. שלושת סרטי "מטריקס" הקודמים הניבו יחד למעלה מ-1.6 מיליארד דולר בקופות ברחבי העולם.


"מטריקס: התחייה" יעלה לאקרנים בישראל ב-23 בדצמבר הקרוב.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page