top of page

תודה!

גרסת האספנים האולטימטיבית של כל סרטי "שר הטבעות" ו"ההוביט" תושק באוקטובר

עודכן: 24 בפבר׳

אולפני האחים וורנר הכריזו על גרסת האספנים הבלעדית של כל סרטי "הארץ התיכונה", שתכלול לא-פחות מ-31 דיסקים. היא תושק באוקטובר הקרוב, לציון 20 שנים לצאתו של הסרט הראשון, "אחוות הטבעת".

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


אם אתם מעריצים גדולים של "שר הטבעות" כמוני, יש לי חדשות טובות בשבילכם. אחרי שהשיקו בשנה שעברה את מהדורת ה-4K המיוחדת של סרטי הסדרה, בוורנר לא מתכוונים לעצור ומשחררים כעת מהדורת אספנים אולטימטיבית, בת 31 דיסקים.


ההוצאה החדשה תכלול קטעים מיוחדים, לצד הגרסאות הרגילות והמורחבות של כל ששת סרטי "שר הטבעות" ו"ההוביט", כשכולם יגיעו באיכות 4K ובדיסקים של בלו-ריי. בקצרה, זו עומדת להיות המהדורה השלמה ביותר של כל הסרטים (לפחות עד שיחליטו שם בוורנר להכריז על משהו גדול יותר בעוד כמה שנים).


כאמור, גרסת האספנים החדשה תכלול את כל ששת סרטי הסאגה, בסדר כרונולוגי: "ההוביט: מסע בלתי צפוי", "ההוביט: מפלתו של סמאוג", "ההוביט: קרב חמשת הצבאות" וכן "שר הטבעות: אחוות הטבעות", "שר הטבעות: שני הצריחים" ו"שר הטבעות: שיבת המלך". תהליך העיבוד של הגרסאות הרגילות ל-4K נעשה בהשגחתו של פיטר ג'קסון עצמו, ובוורנר אומרים כי הוא "מרחיב בצורה דרמטית את מגוון הצבעים ואת הניגודיות ויוצר אופטימיזציה עבור כל מסך, פריים אחר פריים".

הסט המפואר מגיע בתוך "קופסת פאזל" גדולה, שתכלול גם ספרון ובו הערות, ביאורים ופרטי טריוויה על תלבושות, לוקיישנים ותמונות מוכרות מתוך הסרטים. כמו-כן, האוסף יכלול חומרים מיוחדים ובונוסים מאחורי הקלעים (למשל מהצגת הסרט המקורית הפסטיבל קאן) וכן קטעים מהאיחוד של הקאסט שנערך השנה, בו השתתפו אלייז'ה ווד, שון אסטין, ויגו מורטנסן, אורלנדו בלום, קייט בלאנשט, אנדי סירקיס, ליב טיילר, איאן מקלן ואף ג'קסון עצמו.


מהדורת האספנים החדשה תושק ב-26 באוקטובר הקרוב, וסביר להניח שניתן יהיה לרכוש אותה אונליין סמוך למועד ההשקה.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page