top of page

תודה!

הצצה ראשונה לעיבוד הטלוויזיוני של Fallout, מבית אולפני אמזון

עודכן: 26 בפבר׳

עכשיו רק נותר לחכות ולראות עד כמה זה יהיה מוצלח. Fallout, הצצה ראשונה.

הצצה ראשונה לסדרה של Fallout | צילום: באדיבות אמזון פריים
הצצה ראשונה לסדרה של Fallout | צילום: באדיבות אמזון פריים

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


ברוכים הבאים לכספת 33. סדרת הטלוויזיה Fallout ("פולאאוט") הקרבה ובאה של אולפני אמזון, המהווה עיבוד לסדרת משחקי הווידאו הפוסט-אפוקליפטיים הפופולרית, זוכה להצצה הראשונה שלה - ונראה שהיא מתרחשת, לפחות בחלקה, בבונקר התת-קרקעי העונה לשם "כספת 33".


אמש, עם ציון יום השנה ה-25 לזיכיון המשחקים הפופולרי, התמונה נחשפה והציגה את גבן של שתי דמויות הלבושות בסרבל Fallout האיקוני בצבעי הכחול-צהוב. שתי הדמויות בוהות בדלת הפתוחה של הכספת המסיבית, שמובילה אל חור בהיר ומסנוור לעולם החיצון. בעולם המשחק, לאור מלחמה גרעינית כלל-עולמית, אזרחים ברחבי אמריקה ירדו לכספות תת-קרקעיות כדי להגן על עצמם מפני הקרינה, מוטציות שהחלו למלא את השממה ושודדים קטלניים. במשחקים, "כספת 33" ממוקמת בסן דייגו והיא אחת מהכספות הקטנות יותר, כשרק שישה אנשים הורשו להיכנס.

כמו משחקי הווידאו שעליהם היא מבוססת, הסדרה של אמזון מתרחשת בעולם בו האנושות מפוצצת את עצמו לחתיכות, באמצעות מלחמה גרעינית בשנת 2077. בסדרה החדשה יככבו וולטון גוגינס (ג'נגו ללא מעצורים, אנטמן והצרעה) אלה פורנל, קייל מקלכלן (טווין פיקס), קסליה מנדס-ג'ונס ואהרון מוטן.


הסדרה פותחה ונכתבה על-ידי ג'ונתן נולן וליסה ג'וי, שיצרו בעבר את וסטוורלד עבור HBO. היא גם הופקה על-ידם בשיתוף עם אולפני הווידאו של אמזון ואולפני המשחקים בת'סדה.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page