top of page

תודה!

"מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים": טריילר חדש לסרט הפנטזיה בכיכובו של כריס פיין

עודכן: 2 בספט׳ 2023

הסרט יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-30 במרץ.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


לקראת תאריך הבכורה ההולך וקרב של מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves), אולפני פרמאונט (Paramount Pictures) שחררו טריילר חדש לסרט ההרפתקאות והפעולה החדש.


למי שלא מכירים, כבוד בין גנבים מבוסס על משחק התפקידים השולחני (RPG) הפופולרי ביותר בעולם - וזה שהשפיע על אינספור סיפורים אפיים שאנחנו אוהבים ומכירים כיום. המשחק, שעוצב על-ידי גארי גייגקס ודייב ארנסון, היווה השראה גם לסדרת אנימציה באותו השם, שהייתה קצרה למדי ונמשכה 27 פרקים בלבד. הסדרה זכתה לפרסום גם בכך שהיא בוטלה בטרם עת, לפני שניתן היה להפיק פרק אחרון, מה שמעורר עד היום כל-מיני תיאוריות מעריצים בנוגע לסיומה האפשרי.

כך או אחרת, הסרט החדש יתמקד בגיבור בשם אדגין (כריס פיין), שמצטרף לחבורה שמתאגדת יחד כדי למצוא אוצר אבוד. כששום דבר לא הולך לפי התוכנית - יהיה עליהם ללמוד להסתדר כצוות.


מלבד פיין, בכבוד בין גנבים מככבים גם מישל רודריגז, רגה ז'אן פייג' (ברידג'רטון, האיש האפור), יו גרנט, ג'סטיס סמית' וסופיה ליליס (סרטי זה). צמד הבמאים הם ג'ונתן גולדשטיין וג'ון פרנסיס דיילי, שביימו יחד לפני מספר שנים את לילה בטירוף (Game Night). השניים גם ישמשו כסתריטאים יחד עם מייקל גיליו, אחרי שבעבר כתבו גם את התסריטים של ספיידרמן: השיבה הביתה וסרטי איך להיפטר מהבוס.


בטריילר החדש נראה שהיוצרים עושים כמיטב יכולתם לכבד את תרבות הגיקים ומסורת ה-D&D. זה מגיע אפילו עד לדרקונים בסיפור, שמשתייכים לכמה מינים שונים - דבר שלרוב מתעלמים ממנו בסיפורים שמציגים את היצורים המכונפים. בריאיון מהזמן האחרון למגזין קוליידר (Collider) דיילי וגולדשטיין סיפרו כי אחת המטרות שלהם הייתה למצוא אסתטיקה ייחודית לזיכיון החדש. נקווה שכך יהיה.


מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-30 במרץ.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page