top of page

תודה!

דיסני פלוס ישראל: התכנים החדשים שמגיעים לשירות בחודש דצמבר

עודכן: 26 בפבר׳

רגע לפני שהשנה נגמרת, חודש דצמבר כבר כאן - ובמהלכו כמה וכמה תכנים חדשים יעלו בשירות הסטרימינג דיסני פלוס בישראל. אלו הבולטים שבהם.

לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל
לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


מדי חודש דיסני פלוס ישראל מפיצה פירוט תכנים עדכני, המרכז מידע על הסדרות והסרטים החדשים שמתוכננים לעלות לשורותיו של שירות הסטרימינג בארץ.


בחודש הקרוב יועלו לשירות הסרט אמסטרדם, שממש עד לא מזמן עוד הציג בבתי הקולנוע; העונה השלישית של הסדרה המצליחה אטלנטה; סדרה המבוססת על הספר השני בסדרת הספרים המצליחה יומנו של חנון ועוד. הפירוט המלא לפניכם באדיבות דיסני פלוס ישראל - שימו לב שייתכנו שינויים בתאריכים בהתאם לאילוצי החברה.

יומנו של חנון 2 – רודריק שולט (Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules) - 2 בדצמבר


הסדרה יומנו של חנון: רודריק שולט מבוססת על הספר השני בסדרת הספרים המצליחה מאוד של ג'ף קיני. הכרכורים ההרסניים של תלמיד החטיבה רדוף החרדות הנוטה לאסונות, גרג הפלי, ממשיכים, ומתמקדים הפעם במערכת היחסים המורכבת שלו עם אחיו הגדול רודריק. גרג מתמודד עם האתגר הגדול ביותר שלו עד עתה: לשרוד סוף שבוע שלם לבד עם אחיו רודריק תוך שהוא נשמע לרשימה גדלה והולכת של כללים שהוא ממציא.

צ'אנס אחרון לאהבה (La última) - 2 בדצמבר צ׳אנס אחרון לאהבה הוא סיפורה של קנדלה, צעירה שעובדת בחברת לוגיסטיקה ומנסה להגשים את חלומה להיות זמרת. חייה משתנים כשפדריקו אריסה, מנהל חברת הקלטות, שומע אותה שרה במועדון. באותו ערב, קנדלה נתקלת בדייגו, בחור שלמד איתה בתיכון, ועכשיו מנסה להתפרנס מאגרוף, בעוד הוא מחפש את האיזון בין לאמן ילדים לבין השתתפות בקרבות לא-חוקיים. הם אמנם לא התראו במשך שנים, אבל אחרי המפגש המקרי באותו ערב, חייהם משתנים מן הקצה אל הקצה. בסיפורם, קנדלה ודייגו יתגברו על מכשולים ואכזבות, ויחוו תקווה, אהבה וחברות.

בית הספר היסודי אבוט (Abbott Elementary) - 7 בדצמבר


קומדיה העוקבת אחר קבוצה של מורים נלהבים ומסורים ומנהלת אחת קצת חסרת רגישות, בעודם צולחים את החיים בבית ספר ציבורי בפילדלפיה. למרות שהסיכויים נגדם, הם נחושים בדעתם לעזור לתלמידים שלהם להצליח בחיים, ועל אף שהם דלים הן במספר והן בתקציב, הם אוהבים את מה שהם עושים, גם אם הם לא אוהבים את היחס המאוד לא מזהיר של ועד ההוראה המחוזי כלפי חינוך ילדים.


לילה מוטרף במוזיאון: שובו של קאמונרה (Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again) - 9 בדצמבר


לילה מוטרף במוזיאון: שובו של קאמונרה היא הרפתקה מצוירת חדשה המבוססת על סדרת הסרטים האהובה. עבודת הקיץ של ניק דיילי בתור שומר הלילה במוזיאון האמריקאי לתולדות הטבע היא עבודה מאתגרת לכל תלמיד תיכון. למרבה המזל, הוא הולך בעקבותיו של אביו וכבר מכיר את הלוח העתיק אשר מקים לתחייה את כל המוצגים במוזיאון עם רדת השמש. ניק שמח לראות את חבריו הותיקים, ביניהם טדי, סאקאג'וויה ורקס. אך כשהשליט המשוגע קאמונרה בורח עם תוכניות לפתוח פתח לעולם השאול המצרי ולשחרר את צבא המתים שלו, ניק יצטרך לעצור את המלך המטורף ולהציל את המוזיאון אחת ולתמיד.

"אמסטרדם" (Amsterdam) - 14 בדצמבר


סיפור פשע על שלושה חברים קרובים שמוצאים את עצמם במרכזה של אחת מהמזימות הסודיות המזעזעות ביותר בהיסטוריה האמריקאית. הסיפור המרתק והמורכב הזה, אשר מתרחשת בשנות השלושים, שוזר בצורה מבריקה עובדה היסטורית עם סיפורת לחוויה קולנועית אקטואלית אחת.


שלושת החברים השונים זה מזה שבמרכז הסיפור הם רופא ועורך דין, שניהם יוצאי מלחמת העולם הראשונה שנפצעו בקרב, והאחות שטיפלה בשניהם בבית החולים בבלגיה. השלישייה כרתה ברית באמסטרדם ונשבעה להיות שם תמיד אחד בשביל השני. שנים לאחר מכן, הם מתאחדים בניו יורק, שם הם מואשמים על לא עוול בכפם בפשע והופכים ברגע אחד לחלק מקנוניה עולמית.

"אוצר לאומי: קצה ההיסטוריה" - עונה 1 (National Treasure: Edge of History) - 14 בדצמבר


בזמן שג'ס ולנצואלה מחפשת את האוצרות הגדולים בהיסטוריה, היא חושפת את העבר הסודי של משפחתה.

אטלנטה - עונה 3 (Atlanta) - 28 בדצמבר


אטלנטה סובבת סביב ארנסט "ארן" מרקס (דונלד גלובר), מתבודד שחוזר לעיר הולדתו אטלנטה, ג'ורג'יה לאחר שנשר מפרינסטון. עם הגעתו, הוא מגלה שבן דודו אלפרד הפך למופע הראפ החדש והלוהט ביותר של אטלנטה. הסדרה עוקבת אחר בני הדודים בדרכם דרך סצנת הראפ באטלנטה, שבה דעותיהם המנוגדות על אמנות, מסחר, הצלחה וגזע יהפכו את המסע שלהם לכל דבר מלבד קל.


ארן חכם במיוחד, מתבונן ואבוד. כמילניאל מאוכזב, הוא נאבק למצוא את ייעודו או "המותג" שלו ומרגיש שמשחק החיים קבוע כך שלעולם לא יוכל לנצח. הוא מכיר בכך שלפופולריות ביוטיוב, לה זכה אלפרד בן לילה, יש פוטנציאל להפוך להזדמנות משנה חיים עבור שניהם - אם הוא יכול לשלוט בגישה של בן דודו "תעשה קודם, תחשוב אחר כך" ולהתרגל לשותפו ה-ספק פסיכי (ובטוח מוזר), דריוס. כמנהלו של אלפרד, ארן עשוי למצוא סוף סוף משהו שכדאי להקדיש אליו את האנרגיות שלו.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page