top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"קוברה קאי" חודשה לעונת שישית ואחרונה

עודכן: 29 בפבר׳

חוזרים לסיבוב אחרון: נטפליקס חידשה את "קוברה קאי" לעונה שישית שתחתום את הסדרה כולה.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


קוברה קאי (Cobra Kai) תגיע לסיומה בעונתה השישית והאחרונה, כך הודיעו היוצרים בסוף השבוע.


"להכיר לעולם מחדש את היקום של קראטה קיד היה עבורנו כבוד. יצירת קוברה קאי אפשרה לנו להצטרף לאותו דוג'ו מקודש שאוכלס בעבר על-ידי רוברט מארק קמן הגדול, ג'ון אווילדסן, ג'רי וינטראוב וכל חברי הקאסט המקוריים המדהימים. זה גם אפשר לנו לשמש כסנסאים, להרחיב את קווי הסיפור המקוריים ולהוליד דור חדש של אנדר-דוגים. מעולם לא לקחנו את ההזדמנות הזו כמובנת מאליה", כתבו היוצרים ג'וש הלד, ג'ון הורביץ והיידן שלוסברג בהצהרה ששחררו.


"מהיום הראשון, היעד שלנו עם קוברה קאי תמיד היה לסיים את זה בתנאים שלנו, להשאיר את העמק בזמן ובמקום שתמיד דמיינו. אז בגאווה ותודה עצומים אנחנו יכולים להכריז על ההישג הזה", נכתב בהצהרה. "העונה השישית הקרובה תהווה את הסיום של קוברה קאי. אמנם זה עשוי להיות יום מר-מתוק עבור המעריצים, אבל ה"מיאגיוורס" [Miyagiverse] מעולם לא היה חזק יותר. הקהילה הזו היא הטובה ביותר בעולם ואנחנו מקווים לספר עוד סיפורי קראטה קיד אתכם בהמשך הדרך".

קוברה קאי - בכיכובם של כוכבי הסרטים המקוריים, ויליאם זבקה וראלף מאצ'יו - מתרחשת למעלה מ-30 שנה לאחר אירועי טורניר הקראטה "אול ואלי" (All Valley) בשנת 1984 בקראטה קיד המקורי. היא ממשיכה את הסכסוך הבלתי-נגמר בין דניאל לרוסו וג'וני לורנס.


לעונה החמישית של הסדרה היו ביצועים נאים מאוד, והיא עומדת כיום על 98% טריות מצד המבקרים באתר Rotten Tomatoes ודירוג ממוצע של 7.9/10, עם 107 מיליון שעות צפייה. הסדרה נכתבה והופקה על-ידי הלד, הורביץ ושלוסברג באמצעות חברת ההפקה שלהם קונטרבאלאנס אנטרטיינמנט (Counterbalance Entertainment). מאצ'יו וזבקה משמשים כמפיקים בפועל.


חמש העונות הראשונות של קוברה קאי זמינות בנטפליקס. טרם הוכרז תאריך לעליית העונה השישית והאחרונה.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page