top of page

תודה!

"בו מפחד": חואקין פיניקס יוצא למסע אבסורדי ומטורלל בטריילר לסרטו החדש של ארי אסטר

עודכן: 24 בפבר׳

אחרי "מידסומר" ו"תורשתי", ארי אסטר סוף-סוף חוזר באפריל הקרוב עם סרט חדש, הפעם בכיכובו של חואקין פיניקס. "בו מפחד", טריילר הראשון.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


עם סרטים חדשים של במאים ותיקים ופופולריים - בהם גם כריסטופר נולאן (אופנהיימר), מרטין סקורסזה (רוצחי פרח הירח) ודייוויד פינצ'ר (הרוצח) - שנת 2023 מסתמנת כשנה אדירה במיוחד לקולנוע. אל היוצרים הנודעים האלו, יצטרף השנה גם ילד הפלא של עולם האימה בשנים האחרונות, ארי אסטר (מידסומר, תורשתי) שסרטו החדש Beau Is Afraid ("בו מפחד" בתרגום חופשי) זוכה כעת לטריילר ראשון, לקראת הפצתו בארה"ב באפריל הקרוב.

בו מפחד מהווה את שיתוף הפעולה השלישי של אסטר עם יקירי המגזין, אולפני A24, והוא מסמן את הפעם הראשונה בו יחבור אסטר לחואקין פיניקס. בתקציר העלילה הלקוני שפורסם בעבר, נכתב כי הסרט מתרחש במציאות חלופית ועוקב אחר דמותו של פיניקס - יזם מצליח, שהסיפור ילווה את קורותיו לאורך עשורים רבים.


פיניקס נכנס לנעלי גיבורו של אסטר לאחר שזכה בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר על תפקידו כארתור פלק בג'וקר של טוד פיליפס ב-2019. כמו-כן, בתפקידו האחרון הוא הופיע כעיתונאי רדיו שאחיינו הצעיר והנמרץ נותן לו נקודת מבט חדשה על החיים בסרט קדימה, קדימה (C'mon C'mon) של מייק מילס. את פלק הוא יגלם בשנית לצד ליידי גאגא בסרט בג'וקר: טירוף לשניים (Joker: Folie à Deux) ב-2024.


במהלך הפקתו, בו מפחד התקרא בשם שדרות האכזבה (Disappointment Blvd). כאמור, זהו שיתוף הפעולה השלישי של אסטר עם אולפני A24. בראשון, תורשתי, סרט ביכוריו, הוא ביים קאסט שכלל את טוני קולט, אלכס וולף, מילי שפירו וגבריאל בירן כמשפחה שנרדפת על-ידי יישות על-טבעית לאחר מות הסבתא המסתורית של המשפחה. עם מידסומר הוא הכניס לחיינו את פלורנס פיו, בסיפור שעקב אחר זוג שנוסע לשבדיה לפסטיבל אמצע הקיץ, שמתגלה כאפל הרבה יותר מכפי שהוא נראה.

לצד לפיניקס, בבו מפחד יככבו גם ניית'ן ליין, פטי לופון, איימי ריאן, קיילי רוג'רס, מייקל גנדולפיני ונוספים. הסרט ישוחרר בבתי הקולנוע בארה"ב באפריל הקרוב. טרם ידוע לגבי תאריך ההפצה בישראל.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page