top of page

תודה!

"אצלך או אצלי": אשטון קוצ'ר וריס וויתרספון מככבים בטריילר לקומדיה הרומנטית החדשה של נטפליקס

עודכן: 26 ביוני 2023

"אצלך או אצלי", הקומדיה הרומנטית החדשה מהתסריטאית של "השטן לובשת פראדה", תגיע לנטפליקס במיוחד לוולנטיין, ב-10 בפברואר הקרוב.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


נטפליקס שחחרה את הטריילר הראשון לקומדיה הרומנטית החדשה אצלך או אצלי (Your Place or Mine) - בכיכובם של אשטון קוצ'ר וריס וויתרספון.


קוצ'ר ו-וותירספון מככבים בתפקיד פיטר ודבי בהתאמה - החברים הכי טובים כבר 20 שנה, שהפכו לכאלו אחרי סטוץ שהיה להם. "זוכר את הלילה שהכרנו?", שואלת דבי של ווית'רספון בשלב מוקדם של הטריילר את פיטר, כשהשניים מעלים זיכרונות בטלפון. "זה אף פעם לא מפסיק להיות מוזר", הוא משיב לה, והם צוחקים מהזיכרון.


למרות הכימיה הראשונית שהייתה להם, היחסים בין השניים הפכו אפלטוניים לגמרי. הדבר גם בהחלט הגיוני, בהתחשב בעובדה שהם גם הפכים מוחלטים: היא אם חד-הורית שחושקת בשגרה ובגידול בנה ג'ק (ווסלי קימל) בלוס אנג'לס; הוא מנהל שיווק בניו יורק, המשגשג בשינוי. לאורך הסרט, הם כמובן יבינו אט-אט כי החברות שלהם היא אולי תמיד בעצם רק הבסיס למשהו מעבר.

אצלך או אצלי נכתב ובוים על-ידי אלין ברוש מק'קנה (תסריטאית השטן לובשת פראדה ו-27 שמלות והיוצרת של האקסית המטורפת) - וזהו סרט ביכוריה כבמאית. לצד קוצ'ר ו-וויתרספון, בסרט מככבים גם גריפין מתיוס, רייצ'ל בלום, שירי אפלבי, סטיב זאן ונוספים.


בתקציר הרשמי שנטפליקס שחררה לסרט, נכתב: "דבי ופיטר הם חברים טובים והפכים גמורים. היא חיה בלוס אנג'לס עם בנה וכמהה לחיי שגרה, הוא חי ניו יורק ולא מפסיק לחפש שינויים. השניים מחליטים להחליף בתים למשך שבוע ומגלים שמה שהם רוצים הוא לא בהכרח מה שהם צריכים".


אצלך או אצלי יעלה בנטפליקס ב-10 בפברואר.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page