top of page

תודה!

בריאן קרנסטון מצטרף אל טום הנקס ומרגו רובי בסרט הבא של ווס אנדרסון

עודכן: 27 באפר׳ 2023

חודשיים לפני שיעלה בבתי הקולנוע בישראל "הכרוניקה הצרפתית" שלו, וס אנדרסון כבר שוקד במרץ על סרטו הבא. כעת הוכרז כי לחגיגה מצטרפים גם בריאן קרנסטון, הופ דייוויס, ליב שרייבר וג'פרי רייט.

וס אנדרסון | צילום: באדיבות Getty Images
וס אנדרסון | צילום: באדיבות Getty Images

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!

הקאסט לסרט הבא של וס אנדרסון ממשיך להתמלא בעוד ועוד שמות גדולים, כמיטב המסורת של הבמאי-תסריטאי הטקסני. אחרי ליהוקם הראשוני של שחקניו הכמעט-קבועים - בהם אדריאן ברודי, ביל מארי, טילדה סווינטון וג'ייסון שוורצמן - לאחרונה הוכרז כי לסרט הצטרפו גם טום הנקס, מרגו רובי וסקרלט ג'והנסון. עכשיו מצטרפים אליהם גם בריאן קרנסטון, הופ דייוויס, ליב שרייבר וג'פרי רייט - וסביר להניח שאפילו נשמע על ליהוקים נוספים בהמשך.


שם הסרט ופרטי עלילתו עדיין נותרים חסויים, אך ידוע כי הוא מצולם בימים אלו בספרד. אנדרסון כתב את התסריט ומביים, ולפי ההערכה הצילומים מתוכננים להסתיים כבר בסוף ספטמבר. הסרט עצמו, ששמו כאמור טרם נחשף, מתוכנן לעלות בבתי הקולנוע כבר בשנה הבאה.


עוד לפני כן, מצפה לנו "הכרוניקה הצרפתית" (The French Dispatch) של אנדרסון, שקיים את הפרימיירה העולמית שלו בפסטיבל קאן בחודש שעבר, שם זכה בסיומו למחיאות כפיים סוערות שנמשכו לא-פחות מתשע דקות. הסרט בכיכובם של טימותי שאלאמה, אוון וילסון, אדוארד נורטון, כריסטוף וולץ, אליזבת' מוס ונוספים, מתוכנן לעלות לאקרנים בארץ ב-21 באוקטובר.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page