top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"כרטיס לגן עדן": ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני מתאחדים בטריילר לקומדיה רומנטית חדשה

עודכן: 26 ביוני 2023

ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני מגלמים הורים גרושים, שמאחדים כוחות כדי למנוע מהבת שלהם לעשות את הטעות שהם עשו בעברם. או במילים אחרות: "כרטיס לגן עדן", טריילר.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אחרי הפסקה של מספר שנים, ג'וליה רוברטס חוזרת לז'אנר הקומדיות הרומנטיות. השחקנית האהובה מככבת בטריילר החדש של כרטיס לגן עדן (Ticket to Paradise) - סרט חדש בו היא תשתף פעולה בפעם החמישית בקריירה עם שותפה הוותיק ג'ורג' קלוני.

את הסרט החדש ביים אול פארקר (במאי מאמה מיה 2 ותסריטאי מלון מריגולד האקזוטי) ובמרכזו יגלמו רוברטס וקלוני צמד הורים גרושים, ששנים רבות אחורה בעברם התחתנו אחד עם השני בפזיזות ובמהירות. כשהבת שלהם לילי (בגילומה של קייטלין דיוור; חורשות את הלילה) נוסעת לטיול בבאלי ומחליטה להתחתן עם בחור מקומי שזה עתה פגשה - השניים מאחדים כוחות וטסים לאינדונזיה. הכל, כמובן, כדי למנוע ממנה לעשות את אותו הטעות שהם עשו לפני שנים רבות.


הפעם הקודמת בה רוברטס וקלוני כיכבו יחד בסרט הייתה לפני שש שנים, במותחן הפשע מפלצת הכסף (Money Monster) בבימויה של ג'ודי פוסטר. הפעם הראשונה שלהם זו לצד זה על המסך הגדול הייתה באושן 11 - ומאז היו להם גם וידויים של מוח מסוכן וכמובן אושן 12. לראות אותם יחד כבני זוג לשעבר בקומדיה רומנטית, נדמה אם כן כצעד מתבקש, שגם יוכל אולי להפיח חיים מחודשים בז'אנר שכמעט ונעלם היום מהמסך הגדול.


אם מסתכלים על השנים האחרונות בז'אנר, אפשר למצוא כמה להיטים שעבדו יותר או פחות (ובצדק או לא), בהם עשיר בהפתעה (Crazy Rich Asians) או חתונה בהפתעה (Marry Me) והעיר האבודה מהשנה החולפת. אך אין ספק, הסוגה הקולנועית הזו כבר עברה את ימי השיא שלה: לא בכדי אנו רואים פחות סרטים שפועלים במסגרות הז'אנריות האלו, נהיה מאוד קשה לחדש ולעניין באמת.

לכל הפחות, כרטיס לגן עדן מתחיל ממקום בו הוא שובר את הכללים - ולא רק מציג זוג מבוגר למדי בסרטים כאלו (רוברטס בת 54; קלוני בן 61), אלא גם מציב במרכזו יחסים בין הורים גרושים. זו קומדיה רומנטית, אז סביר להניח שהשניים יגלו אחד את השנייה וההפך מחדש - ובכל זאת, יש כאן יסוד מסקרן.


כרטיס לגן עדן יגיע לבתי הקולנוע בישראל בספטמבר הקרוב.

 

לכל העדכונים, החדשות והכתבות אתם מוזמנים להצטרף אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page