top of page

תודה!

העונה השלישית של "הבנים" תכלול את "אחד הדברים המטורפים שנראו בטלוויזיה"

עודכן: 24 בפבר׳

כך מספר לא אחר מיוצר הסדרה, אריק קריפקי.

מתוך "הבנים" | צילום: באדיבות Amazon Prime
מתוך "הבנים" | צילום: באדיבות Amazon Prime

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


בריאיון עמו למגזין Deadline Hollywood מהשבוע שעבר, סיפר קריפקי: "מבלי לחשוף אי-אילו ספוילרים, הייתי באמצע העריכה אתמול ואנחנו עושים כאן משהו בפרימיירה של העונה השלישית שאני חושב שהוא לא רק הדבר הכי מטורף שאנחנו עשינו, אלא אחד הדברים המטורפים שמישהו בכלל עשה". עוד הוא הוסיף: "אולי זה לא יעבוד. מי יודע? אבל אני כל-כך בהתלהבות ממה שאנחנו עושים כאן. זה לחלוטין משהו שאף אחד לא ראה לפני, כנראה מסיבה מוצדקת. אז כל זה באמת מרגש".


דברים אלו מצטרפים לטיזר נוסף שעשה קריפקי לעונה השלישית מוקדם יותר השנה, עם חשיפת פרק בשם "הירוגאזם". גם בקומיקס, מדובר באחד הרגעים הכי מופרעים ומטורללים, עליו קריפקי צייץ בזמנו בטוויטר: "מהיום הראשון, כולם אתגרו אותי לעשות את הפרק הזה. האתגר התקבל".


צילומי העונה השלישית של "הבנים" מתקיימים בימים אלו ומתוכננים להסתיים בספטמבר הקרוב. היא צפויה לעלות לשידור באמזון פריים וידאו במהלך השנה הבאה.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page