top of page

תודה!

"המנדלוריאן": צילומי העונה השלישית יחלו בספטמבר

עודכן: 26 בפבר׳

הפקת העונה השלישית של "המנדלוריאן" תצא לדרך כבר בחודש הבא, כך לדבריו של קארל וות'רס, שאף מספר כי גם יחזור לביים את אחד מפרקיה.

מתוך "המנדלוריאן" | צילום: באדיבות דיסני פלוס
מתוך "המנדלוריאן" | צילום: באדיבות דיסני פלוס

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


בשנתיים האחרונות הפכה "המנדלוריאן" לאחת ההפקות האהובות בזיכיון "מלחמת הכוכבים" הפופולרי. סדרת ההרפתקאות הבין-כוכבית שיצר ג'ון פאברו ("איירון מן", "ספר הג'ונגל"), התהדרה בתקציב גדול, סצנות אקשן ואפקטים מרשימים ואם לא די בכך - גם בפדרו פסקל אחד, שהמסע שעובר הגיבור בן דמותו עם גרוגו הצעיר (הנודע ברבים כבייבי יודה) שבה לנו את הלב.


כעת, בזמן שההכנות לקראת הפקת העונה החדשה בעיצומן, התארח לאחרונה השחקן-במאי קארל וות'רס בסטיל סיטי קון (Steel City Con), כנס הקומיק-קון של מדינת פנסילבניה. במסגרת הפאנל, הוא סיפר על העונה השלישית הקרבה ובאה, אישר שיחזור לנעלי דמותו גריף קארגה וכן כי יביים שוב לפחות פרק אחד. לדבריו: "אז עכשיו, אנחנו עומדים להתחיל עונה חדשה של 'המנדלוריאן', ממש בחודש הבא. אני אזכה להיות לפני המצלמה פעם נוספת, ואזכה שוב לביים".

בהזדמנות זו, חשוב לציין כי מועד תחילת צילומי העונה השלישית של הסדרה עמד בשנה החולפת בסימן שאלה, שכן פדרו פסקל שקוע בימים אלו בצילומי "האחרונים מבינינו" (The Last of Us) עבור HBO. עם זאת, בהתחשב בעובדה שגיבור הסדרה בגילומו מרבה להסוות את פניו במסכה, בהפקה לא צריכים את פסקל על הסט באופן קבוע. למעשה, באחד מפרקי העונה ראשונה ("Sanctuary") הוא אפילו לא שיחק פיזית את הדמות, כי היו לו מחויבויות אחרות (מזל שיש כפילים בעולם).


כך או אחרת, עם תחילת צילומיה בחודש הבא, סביר להניח כי העונה החדשה לא תעלה לשידור לפני סוף 2022 לכל המוקדם. אם ידבקו בדיסני בלו"ז לפיו עבדו בעונות הקודמות, ניתן להמר על אוקטובר-נובמבר כמועדים אפשריים לפרימיירה.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page