top of page

תודה!

המולטיוורס בדרך: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" עומד לשנות את חוקי המשחק עבור מארוול

עודכן: 3 בספט׳ 2023

תתחילו להתכונן כי עכשיו זה כבר נראה רשמי: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" יציג את המולטיוורס ביקום הקולנועי של מארוול. כך לפי אלפרד מולינה בכבודו ובעצמו, שאישר כי ישחק את אותו דוקטור אוקטופוס שגילם ב"ספיידרמן 2" של סם ריימי מ-2004.

ספיידרמן לאורך השנים | צילום: באדיבות Marvel
ספיידרמן לאורך השנים | צילום: באדיבות Marvel

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


המולטיוורס בדרך. בריאיון טרי שקיים עם מגזין Variety, סיפר מולינה כי: "במהלך הצילומים, כולנו קיבלנו הוראות לא לדבר על זה, כי זה היה אמור להיות איזשהו סוד גדול. אבל אתם יודעים, זה נמצא בכל מקום באינטרנט". לא זו בלבד, מעבר לאישור מעורבותו בסרט הקרב ובא, מולינה גם חשף כמה פרטים עסיסיים על החוויה שהייתה לו לחזור לנעליו של דוק אוק.


"זה היה נפלא", הוא אמר, "היה מרתק לחזור אחרי 17 שנים לאותו התפקיד, בהתחשב בכך שבחלוף הזמן יש לי עכשיו סנטר כפול, עור מידלדל, קמטים וגב תחתון קצת-קצת יותר כפוף". כמו-כן – ואולי חשוב ומדהים מכל – מולינה חשף כי הסרט ימשיך את סיפורו של דוק אוק בדיוק מ"אותו הרגע" בנהר (בסוף "ספיידרמן 2" של ריימי). זהו כנראה הפרט המהותי ביותר מהריאיון, שכן הוא מאשר כי הסרט החדש יתחבר ישירות למאורעות סרטו של ריימי.

נוסף על כך, מולינה שיתף כי כדי להקנות לו מראה צעיר יותר, היות שהוא כבר בן 67, יעשה בסרט שימוש בטכנולוגיית הצערת פנים דיגיטלית (De-aging). "ראית מה הם עשו לרוברט דאוני ג'וניור וסמואל ל. ג'קסון? הם גרמו לפניו של דאוני ג'וניור להיראות צעירים יותר, אבל כשהוא נלחם הוא נראה כמו אדם מבוגר", הוא התבדח, "זה מה שהדאיג אותי כשניגשתי לעשות את זה שוב, אין לי את אותה הפיזיות שהייתה לי לפני 17 שנים, זאת עובדה. אבל אז נזכרתי שאלו הזרועות המכניות שעושות את כל העבודה!".


"ספיידרמן: אין דרך הביתה" יאחד בין שלושה דורות של סרטי איש העכביש: אלו של טובי מגווייר וסם ריימי, מארק ווב ואנדרו גארפילד וכמובן הגלגול הנוכחי של ג'ון ווטס וטום הולנד. בעוד העמימות סביב השתתפותם המשוערת של מגווייר וגארפילד בפרויקט נותרת איכשהו בעינה, בשלב זה כבר נדמה כי הם עמוק בפנים.


כך או אחרת, הכל יתברר עם עלייתו של הסרט לאקרנים בדצמבר השנה.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page