top of page

תודה!

שרלוק הולמס: רוברט דאוני ג'וניור מתכנן יקום קולנועי לבלש האהוב

עודכן: 14 ביולי 2023

חדשות מעולות לאוהבי הגרסה הקולנועית של שרלוק הולמס: רוברט דאוני ג'וניור מתכנן לפתח יקום סינמטי לדמות הבלש האגדי בגילומו, בסגנון היקום הקולנועי של מארוול.

הפוסטר של "שרלוק הולמס" | צילום: באדיבות Warner Bros. Pictures
הפוסטר של "שרלוק הולמס" | צילום: באדיבות Warner Bros. Pictures

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


בפאנל שנערך אמש במסגרת פסטיבל החדשנות של Fast Company, סיפרו דאוני ג'וניור ובת-זוגו המפיקה סוזן דאוני על הרעיון. לדבריהם, בימים אלו מתקיימות שיחות להפיכת הסרט השלישי הקרב ובא של "שרלוק הולמס" לסרט שיזניק יקום קולנועי חדש.


"אנו יכולים לעשות סרט שלישי וזהו, אבל אנחנו חושבים שיש כאן הזדמנות לבנות יותר, להתמקד בכמה דמויות מהסרט השלישי, אולי במסגרת טלוויזיונית עם HBO ו-HBOMax", אמרה סוזן דאוני. עוד היא הוסיפה כי: "יש לנו תוכניות מוכנות ורעיונות בנושא, אבל זה דורש הרבה שיתוף-פעולה מגורמים שונים. מארוול לא נבנתה ביום אחד, נדרשו לה כמה נצחונות ודברים שעבדו היטב לאורך הדרך - כמו היכולת לחבר אותם ולצמוח מהם".

דאוני ג'וניור עצמו הרחיב ואמר: "בנקודה זו, אנחנו באמת לא מרגישים שקיים יקום קולנועי של מסתורין איפשהו והיצירות של [ארתור] קונאן דויל הן לגמרי הקול המוביל בתחום עד היום. אז מבחינתי, למה ליצור סרט שלישי אם אין לך את היכולת להמשיך ולהתרחב לפנינות אמיתיות של גיוון, זמנים אחרים ויסודות". לדבריו: "אנחנו לא חוזרים על עצמנו. אנחנו לא רוצים לנסות לעשות את מה שכבר נעשה במקום אחר, אבל אני חושב שהמודל עצמו הפך להרבה יותר רב-ממדים משהיה בעבר".


"שרלוק הולמס 3" מתוכנן כרגע לעלות לאקרנים בדצמבר 2021. יחזרו אליו כמובן דאוני ג'וניור עצמו כבלש האהוב וג'וד לאו כשותפו ד"ר ווטסון, כרגע לא הוכרזו חברי קאסט נוספים. את הסרט יביים דקסטר פלטשר ("רוקטמן") ואם הוא אכן יעלה לאקרנים כמתוכנן - יחלוף בדיוק עשור בינו לבין צאת הסרט הקודם בזיכיון "שרלוק הולמס: משחק הצללים".

 

לכל העדכונים, החדשות והכתבות אתם מוזמנים להצטרף אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page