top of page

תודה!

"ריברדייל" תחזור לעונה שביעית ואחרונה במרץ הקרוב

עודכן: 24 בפבר׳

מלבד "ריברדייל", רשת CW הודיעה בנוסף כי גם "ננסי דרו" תחזור לעונה רביעית ואחרונה באביב הקרוב.

מתוך "ריברדייל" | צילום: באדיבות The CW Network
מתוך "ריברדייל" | צילום: באדיבות The CW Network

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


מרץ הקרוב יהיה בסימן תחילתו של הסוף עבור סדרת הדרמה העל-טבעית ריברדייל (Riverdale). רשת ה-CW הודיעה כי העונה השביעית והאחרונה של הסדרה תעלה לשידור בארה"ב החל מה-29 במרץ. פרק הסיום מתוכנן לעלות ב-23 באוגוסט, בצמוד לסיום סדרה נוספת של ה-CW - ננסי דרו (Nancy Drew).


ריברדייל החלה את שידוריה לראשונה ב-2017 ועקבה במקור אחרי תלמידי תיכון שיוצאים לפתור תעלומות רצח. מאז, התפתחה בכיוונים אבסורדיים יותר ויותר, שהצליחו להחזיק אותה במשך שבע עונות. העונה הקודמת, השישית במספר, הפגישה את הגיבורים עם הנבל פרסיבל פיקנס (כריס אושיי), ששאף להרוס את העיירה עבור רווח אישי.

היוצר והשואו-ראנר רוברטו אגוויר-סקאסה מבטיח שהעונה האחרונה תהיה "מפתיעה לחלוטין" ו"בלתי-נמנעת לחלוטין". לפי המידע ששוחרר, בעונה האחרונה ג'אגהד ג'ונס (קול ספראוס) מנסה לחזור לימינו בעזרתה של טביתה טייט (ארין וסטברוק) לאחר שמצא את עצמו לכוד בשנות החמישים בסוף העונה שעברה.


בריברדייל מככבים גם לילי ריינהארט, קמילה מנדס, קייסי קוט, ונסה מורגן, צ'ארלס מלטון, מדשן אמיק, דרו ריי טאנר ונוספים. גם ריברדייל וגם ננסי דרו הן שתי סדרות CW אהובות, עם שתיים מקהילות המעריצים הנלהבות והמסורות ביותר בעולמות הטלוויזיה.


כל שש העונות של ריברדייל זמינות לצפייה בנטפליקס. בעוד העונה החדשה והאחרונה תעלה בארה"ב לשידור ב-29 במרץ, טרם ידוע מתי היא תגיע גם אלינו לשירות הסטרימינג.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page