top of page

תודה!

"פוקר פייס": סדרת המתח של ריאן ג'ונסון מקבלת טריילר חדש עם המון פרצופים מוכרים

עודכן: 6 באוג׳ 2023

"רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית" עדיין מככב בנטפליקס, אבל ריאן ג'ונסון לא נח. הסדרה החדשה שיצר עבור שירות הסטרימינג Peacock תגיע כבר ב-26 בינואר. "פוקר פייס", טריילר חדש.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אם רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית לא הספיק לכם, בטח תשמחו לשמוע שבקרוב מאוד תחל הסדרה החדשה של ריאן ג'ונסון פוקר פייס (Poker Face) - סדרת תעלומת-רצח חדשה ומקורית אותה ג'ונסון יצר, שתעלה ב-26 בינואר בשירות הסטרימינג פיקוק (Peacock).


השירות לא זמין רשמית בישראל, כך שאצלנו הדיבור על הסדרה מינימלי לחלוטין, אך בארה"ב המצב שונה. שנת 2022, הכרזות של כוכבי אורח עבור הסדרה המשיכו להופיע - עם שמות מבטיחים יותר ויותר בכל פעם. הטריילר החדש, מציג סוף-סוף את כולן בפעולה.


הטריילר נפתח בהיכרות עם דמותה של נטשה ליון (בובה רוסית), צ'ארלי קייל, שמתוארת כ"גלאי שקר אנושי". צ'רלי היא מהדמויות היחידות שיופיעו בכל אחד מפרקי, שכן היא עוקבת אחריה במנוסה לאחר שהיא חושפת סוד שכמה אנשים חזקים רצו להסתיר. לאורך המסע, היא תתקל בקאסט צבעוני של דמויות, כשהגורל שם אותה במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לעשות צדק מחוץ לגבולות החוק.

את ג'ונסון עצמו אין באמת כבר מה להציג, ובכל זאת נזכיר כי הוא השתתף במספר פרויקטים משמעותיים לאורך הקריירה. בין השאר, הוא ביים את מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי מעורר המחלוקת; כמה מהפרקים הטובים ביותר של שובר שורות וסרטים שוברי-מוסכמות נוספים, בהם למשל לופר (Looper), בכיכובם של ברוס ויליס וג'וזף גורדון-לוויט.


בשנים האחרונות הוא הפך כמעט לשם נרדף לז'אנר תעלומת הרצח, הודות לעבודתו על רצח כתוב היטב והמשכו שעלה לאחרונה בנטפליקס, אחרי דיל ענק שסגר עם שירות הסטרימינג. שני הסרטים מציגים את הבלש הנודע בנואה בלאנק (בגילומו של דניאל קרייג), בניסיונו לפתור מקרי רצח מסובכים. שני הסרטים מתהדרים באנסמבל שחקנים מרשים למדי - מסורת שממשיך ג'ונסון גם בסדרתו החדשה.


הטריילר הטרי מציג כמה שמות מוכרים ברצף, אחד אחר השני, ובהם: אדריאן ברודי, בנג'מין בראט, טים בלייק נלסון, קלואי סוויני, ליל ריי האוורי, קליאה דובאל, רון פרלמן. לאחר הופעתה המשמעותית ביותר עד היום, בהכול בכל מקום בבת אחת, גם סטפני שו מופיעה בטריילר החדש ועמה גם ג'וזף גורדון-לוויט.

ארבעת הפרקים הראשונים של פוקר פייס יעלו ב-Peacock ב-26 בינואר; ששת הפרקים הנותרים יעלו במתכונת שבועית, בכל יום חמישי לאחר מכן. בעוד לא קיים צפי להגעת שירות הסטרימינג של Peacock בישראל, מדובר בסדרה מסקרנת מספיק כדי שנדווח עליה - וכמובן נעדכן במידה והיא תירכש עבור חברות הטלוויזיה המקומיות.


כמו-כן, כהערת אגב, שימו-לב שבקרוב יופץ בישראל סרט בשם פוקר פייס בכיכובו של ראסל קרואו. מדובר כמובן בשתי יצירות נפרדות שאין ביניהן זיקה.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page