top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 9/3

עודכן: 13 ביולי 2023

מדי שבוע נרכז לכם כאן את הסרטים החדשים שמגיעים לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. אלו הסרטים שמגיעים החל ממחר (חמישי) ה-9.3 לבתי הקולנוע בישראל.

 

צעקה 6

תקציר: לאחר שורת הרציחות האחרונה של גוסטפייס, ארבעת השורדים משאירים את וודסברו מאחוריהם על מנת לפתוח פרק חדש בחייהם. נחשו איך זה הולך להם. שימו-לב: הקרנות ראשונות של הסרט מתקיימות כבר החל מהיום, רביעי ה-8.3.


אורך הסרט: 123 דק' | בימוי: טיילר ג'ילט, מאט בטינלי אולפין

שחקנים: מליסה בררה, ג'נה אורטגה, מייסון גודינג | הגבלת גיל: 14+

 

תעלומת הבלונדינית שחורת העיניים

תקציר: מותחן-פשע בסגנון פילם נואר, המתרחש בסוף שנות ה-30 של לוס אנג'לס. במרכז הסיפור, הבלש חסר המזל, פיליפ מארלו (בגילומו של ליאם ניסן), נשכר כדי למצוא את המאהב לשעבר של בתה הזוהרת (דיאן קרוגר) והיורשת של כוכבת קולנוע ידועה (ג'סיקה לאנג). ההיעלמות חושפת רשת של שקרים, ועד מהרה מעורב מארלו בחקירה מסוכנת וקטלנית שבה לכל המעורבים יש מה להסתיר.

אורך הסרט: 109 דק' | בימוי: ניל ג'ורדן

שחקנים: ליאם ניסן, דיאן קרוגר, ג'סיקה לאנג | הגבלת גיל: 12+

חתונתה של רוזה

תקציר: רוזה, תיכף בת 45, מחליטה לטלטל את מציאות חייה לאחר שהבינה שתמיד חיה למען אחרים. היא מחשבת מסלול מחדש במטרה להגשים את חלומה להקים עסק משלה. להפתעתה, היא מגלה כי לבני משפחתה אג׳נדה משלהם.


אורך הסרט: 97 דק' | בימוי: איסיאר בויאין

שחקנים: קנדל פניה, פאולה אוסרו, נת'לי פוסה | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

עכביש קדוש

תקציר: עיתונאית היוצאת בעקבות רוצח סדרתי, המחסל נשים שעובדות בתעשיית המין. את הסרט ביים עלי עבאסי, במאי דני ממוצא איראני, שפרץ לפני כמה שנים עם הסרט גבול (Border). הפעם הוא מגיש מותחן עם ניחוחות היצ'קוקיאנים, שמשתמש בז'אנר ובסיפורו הספציפי כדי להשמיע קול זעקה נגד הפטריארכליות והמיזוגניה של החברה והממסד באיראן. אלה מזינים את הרוצח, מעודדים אותו לפעול ובסופו של דבר גם מספקים לו הגנה.


אורך הסרט: 114 דק' | בימוי: עלי עבאסי

שחקנים: זאר אמיר איברהימי, מחדי באחסטני, אראש אשתיאני | הגבלת גיל: 16+

בידיים של אנני

תקציר: צרפת, 1974. אנני חיה חיים עמוסים ודי רגילים – היא נשואה, יש לה שני ילדים מתבגרים, ועבודה שבקושי משאירה לה זמן פנוי. חייה משתנים כשהיא מגלה שהיא בהריון שלא תוכנן, והיא מוצאת את עצמה מעורבת בארגון מחתרתי שעוזר לנשים שנקלעו למצב דומה. שם, יחד עם נערות בנות 16, נשים קשות יום, מתנדבות מסורות ורופאים שוחרי צדק, אנני תמצא משמעות חדשה לחייה.


אורך הסרט: 119 דק' | בימוי: בלאנדין לנואר

שחקנים: לור קלאמי, זיטה הנרו, אינדיה הייר | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

הסרטים החדשים

bottom of page