top of page

תודה!

"האקדח מת מצחוק": ליאם ניסן מקווה שצילומי הריבוט יתחילו בקיץ הקרוב

עודכן: 1 ביולי 2023

ליאם ניסן יחליף בתפקיד הראשי את לזלי נילסן האגדי.

ליאם ניסן, לזלי נילסן | צילום: באדיבות AP, Getty Images, Paramount
ליאם ניסן, לזלי נילסן | צילום: באדיבות AP, Getty Images, Paramount

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


הסרט הרביעי בזיכיון האקדח מת מצחוק (Naked Gun) נמצא בפיתוח מזה זמן-מה, אבל צרות בהפקה, שכתובים של התסריט וחילוקי-דעות יצירתיים הובילו לכך שהוא עדיין לא יצא לפועל.


באוקטובר האחרון, פרויקט הריבוט המיוחל עמד להפוך למציאותי יותר מאי-פעם. פרמאונט (Paramount) נתנה אז רשמית אור ירוק להפקת הסרט, וליאם ניסן לוהק לתפקיד הראשי בעודו מחליף את הכוכב המנוח לזלי נילסן המנוחה.


לאחרונה, מגזין קוליידר קיים ריאיון עם ניסן לקראת מרלאו (Marlowe), סרטו החדש וה-100 במספר. באותו הריאיון הוא נשאל גם לגבי הריבוט ואמר כי מקווה שההפקה תתחיל כבר בקיץ הקרוב.

"כן, אנחנו מחכים לתסריט [...] אנחנו מקווים שזה יקרה השנה, אולי בקיץ", אמר ניסן. בקוליידר שאלו אם הסרט נמצא בראש סדר העדיפויות של כל המעורבים, ועל כך השיב ניסן: "כן [...] פניתי לסת' מקפרלן, הוא והצוות שלו עובדים על זה, על התסריטים. אז, אנחנו מקווים להתחיל בקיץ, אתה יודע?". בעוד פרטי העלילה עדיין חסויים, בדיווח שהוזכר קודם מאוקטובר נאמר כי ניסן יגלם את פרנק דרבין הבן - בנו של הבלש החביב-אך-לא-כל-כך-מבריק אותו גילם נילסן בטרילוגיה המקורית.


תוכניות לסרט רביעי של האקדח מת מצחוק נדונו עוד משנת 2009, כשנילסן עוד אמור היה לחזור לתפקידו. הפרויקט מעולם לא יצא לפועל ותוכניות להמשך ישיר הוקפאו בעקבות פטירתו של האחרון ב-2010. העבודה על הריבוט הוכרזה לראשונה ב-2013 וחוותה התפתחויות סוערות.


את הריבוט יביים עקיבא שפר (פופסטאר, פעלולן לנצח), חבר ההרכב הקומי The Lonely Island. על התסריט הופקדו דן גרגור, דאג מאנד ומארק הנטמן, ועמם יפתח את הסיפור גם מקפרלן. האחרון גם ישמש כמפיק יחד עם אריקה האגינס.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page