top of page

תודה!

"רק רוצחים בבניין": מריל סטריפ מצטרפת לעונה השלישית

עודכן: 26 ביוני 2023

העונה החדשה של "רק רוצחים בבניין" מתוכננת לעלות לשידור בהמשך השנה.

מריל סטריפ, סלינה גומז | צילום: באדיבות Paul Smith/Featureflash, Selena Gomez
מריל סטריפ, סלינה גומז | צילום: באדיבות Paul Smith/Featureflash, Selena Gomez

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


מריל סטריפ מצטרפת לקאסט בעונה השלישית של רק רוצחים בבניין (Only Murders in the Building). את ההכרזה פרסמה כוכבת הסדרה סלינה גומז בסרטון שהעלתה בפרופיל האינסטגרם, בו ניתן לצפות בהמשך. טרם ידוע אם סטריפ תופיע בתפקיד אורח, חוזר או קבוע.


סדרת הדרמה הקומית עוקבת אחר צ'ארלס-האדן סאבאג' (סטיב מרטין), אוליבר פוטנם (מרטין שורט) ומייבל מורה (גומז), שכנים בבניין באפר ווסט סייד במנהטן בשם "ארקוניה", שחולקים אהבה לפודקאסטים על פשע אמיתי. בסופו של דבר, הם מתחילים פודקאסט משלהם כשרציחות מסתוריות מתחילות לקרות סביבם.


בעונה הראשונה, הם חשפו את הריגתו של חברם לבניין טים קונו (ג'וליאן צ'יהי), ובעונה השנייה הם עשו את אותו הדבר עבור נשיאת מועצת המנהלים של הבניין באני פולגר (ג'יין הודישל) - תוך כדי ניסיון לנקות את שמם.

סטריפ, אחת השחקניות המעוטרות ביותר בתעשייה אי-פעם, היא זוכת שלושה פרסי אמי, שלושה פרסי אוסקר ושלושה פרסי גלובוס הזהב. בשלב הזה בקריירה שלה כבר אין באמת צורך להציג אותה, אך רק נזכיר שהיא ידועה בעיקר בזכות עבודתה בסרטים כמו בחירתה של סופי, מחוץ לאפריקה, ג'ולי וג'וליה, השטן לובשת פראדה, מאמה מיה! ורבים נוספים.


בטלוויזיה, הקרדיטים העיקריים שלה כוללים את המיני-סדרה שואה: סיפורה של משפחת וייס (Holocaust) משנת 1978, מלאכים באמריקה מ-2003 והעונה השנייה של שקרים קטנים גדולים (Big Little Lies) ברשת HBO. מרטין יצר בשיתוף עם ג'ון הופמן את "רק רציחות בבניין".

העונה השלישית של רק רוצחים בניין מתוכננת לעלות לשידור בהמשך השנה. הסדרה זמינה לצפייה בישראל בשירות דיסני פלוס.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.



bottom of page