top of page

תודה!

"חולית": דני וילנב לא בטוח שהסיקוול ייצא לפועל, אבל הוא אופטימי מאוד

עודכן: 24 בפבר׳

"אין דבר כזה 'חולית 1' ו'חולית 2'. זה 'חולית: חלק 1' ו'חולית: חלק 2'", אמר דני וילנב בריאיון למגזין טוטאל פילם, בדבר בחירתו לפצל את הספר לשני סרטים נפרדים.

דני וילנב מאחורי הקלעים "חולית" | צילום: באדיבות Warner Bros
דני וילנב מאחורי הקלעים "חולית" | צילום: באדיבות Warner Bros

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


"חולית" יגיע לבתי הקולנוע באוקטובר הקרוב, אבל הסרט יספר רק חצי מהסיפור אותו מכסה הספר. בריאיון טרי עמו לקראת צאת הסרט החדש, שיתף וילנב - שבנה לעצמו שם הודות לסרטים כמו "אסירים", "המפגש" ו"בלייד ראנר 2049" - במספר מחשבות אישיות וקצת על תהליך עבודתו.


"שמענו בעשורים האחרונים שאי-אפשר לעבד את הספר, ושזה אתגר בלתי-אפשרי. אני חושב שבתת-מודע של האולפן, זה עדיין המצב!", אמר וילנב עם צחוק לבבי. "אז הדבר הראשון היה להוכיח שסרט יפהפה ופופולרי יכול להתקיים ואני חושב שהוכחתי את זה - כולם באולפני האחים וורנר ובלג'נדרי עומדים במאת האחוזים מאחורי הפרויקט. הם מרגישים שהוא יצטרך לתפקד ממש גרוע בקופות כדי שלא יהיה 'חולית: חלק 2', כי הם אוהבים את הסרט. הם גאים בו, אז הם רוצים שהוא יתקדם, והם עדיין עשו רק חצי ממנו. אז, אתה יודע, אני אופטימי מאוד".

בהמשך הריאיון, נשאל וילנב בנוגע להפצה הסימולטנית של אולפני האחים וורנר. במסגרתה, לצד הפצתו בבתי הקולנוע, הסרט יופץ בארה"ב גם בשירות הסטרימינג HBO MAX. "קודם כל, האויב של הקולנוע הוא המגפה. זה העניין. אנחנו מבינים שתעשיית הסרטים תחת לחץ עצום כרגע. אני מקבל את זה", הוא אמר ואז הביע הסתייגות: "מהצורה בה זה קרה אני לא מרוצה. בכנות, לצפות ב'חולית' בטלוויזיה, ההשוואה הכי טובה שאני יכול לחשוב עליה היא לשוט בסירת מנוע באמבטיה. עבורי, זה מגוחך. זה סרט שנעשה כמחווה לחוויית המסך הגדול".


כמו-כן, סיפר וילנב כי תהליך כתיבת התסריט לחלק השני כבר בעיצומו, גם הפקת הפרויקט עדיין לא קיבלה אור ירוק רשמית. "אני כותב [את החלק השני] עכשיו, ואני מרגיש כאילו אני שוב בן שמונה. זה מאוד מיוחד עבורי. זו הפעם הראשונה בה אני צופה באחד מהסרטים שלי, ויש לי רגע של הכרת תודה עמוקה, של שמחה גדולה, ואני אומר 'תודה לחיים שאפשרו לי להביא את זה למסך'. אני לא יודע איך אנשים אחרים ירגישו בנוגע לזה, אבל אני? דני וילנב כשהיה בן 14? תודה לך".


"חולית" יקיים את הפרימיירה העולמית שלו ב-3 בספטמבר בפסטיבל ונציה. בבתי הקולנוע בישראל הוא יעלה ב-14 באוקטובר, ולמרבה השמחה גם ב-IMAX.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page