top of page

תודה!

"בחורים טובים" מקבל סרט המשך; יגיע לבתי הקולנוע ב-2024

עודכן: 24 בפבר׳

"בחורים טובים" הראשון הביא לבתי הקולנוע בישראל כ-300 אלף צופים.

"בחורים טובים" | צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג
"בחורים טובים" | צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


בחורים טובים 2, המשך לסרט הישראלי המצליח מהשנה שעברה, נמצא בפיתוח.


בשנה שעברה, הסרט הראשון - בכיכובם של עמית רהב, מאור שוויצר וליאנה עיון - הביא לבתי הקולנוע למעלה מ-300 אלף צופים לבתי הקולנוע. לאור ההצלחה, חברת ההפקה יונייטד קינג של משה אדרי ורייסדור הפקות של איש הנדל"ן והקולנוע יקי רייסנר - חתמו עם כותבי הסרט, ארז תדמור וחוה דיבון, חוזה לכתיבת הסיקוול.


לפי המידע שנמסר לנו, התסריט נכתב בימים אלו, הצילומים מתוכננים להתחיל בסוף שנת 2023 והסרט עתיד לעלות לאקרנים ב-2024. ממשה אדרי, בעלי יונייטד קינג ויקי רייסנר, נמסר:

"אנו נרגשים בכל פעם מחדש מהסרט בחורים טובים ולאור ההצלחה המסחררת, חתמנו חוזה לכתיבה והפקה של סרט ההמשך בחורים טובים 2. נמשיך לייצר תוכן קולנועי איכותי המביא לקדמת הבמה את החברה הישראלית על כל גווניה".

בבימויו של ארז תדמור (סיפור גדול, בשורות טובות), בחורים טובים הגיע לבתי הקולנוע בישראל בספטמבר האחרון. במרכז הסיפור, הוצגו קורותיו של מוטי ברנשטיין (עמית רהב), בחור ישיבה הנחשב לעילוי גדול בתורה, שהגיע לגיל בו עליו להתחיל לצאת לשידוכים.


כמי שנחשב לשידוך הנחשק והרצוי ביותר במגזר החרדי, מוטי מתחיל להיפגש עם מיטב בנות המגזר בישראל ומחוצה לה, אך כשהוא נתקל בנחמי (ליאנה עיון), הבחורה היחידה איתה הוא לא יוכל להשתדך בשל מוצאה המזרחי, הוא מבקש מברוך אוירבך (מאור שוויצר) – רווק מזדקן ועוזרה האישי של השדכנית – לעזור לו להגיע אליה.


כאמור, סרט ההמשך מתוכנן להגיע לבתי הקולנוע ב-2024.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page