top of page

תודה!

נשיא אולפני מארוול, קווין פייגי, לא חושב שלקהל אי-פעם יימאס מסרטי גיבורי-על

עודכן: 26 בפבר׳

לדברי קווין פייגי: למארוול יש "80 שנים של הסיפורים הכי פורצי-דרך שסופרו בקומיקס" מאז ומעולם, והאולפן יוכל לעבד אותם ל"ז'אנרים שונים" ובכך לשמור על חדשנות.

קווין פייגי, סרטי הנוקמים | צילום: באדיבות Marvel, AP\Getty Images
קווין פייגי, סרטי "הנוקמים" | צילום: באדיבות Marvel, AP\Getty Images

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


האם חובבי קולנוע אי-פעם יתעייפו מגיבורי על? נשיא אולפני מארוול, קווין פייגי, לא חושב שזה יקרה. בראיון חדש בדה מובי ביזנס פודקאסט (The Movie Business Podcast) הוא טען כי ישנם 80 שנה של סיפורי קומיקס "פורצי-דרך" אותם יוכל האולפן לעבד ל"ז'אנרים שונים". לדבריו:

"אני באולפני מארוול כבר יותר מ-22 שנה, ורובנו כאן באולפני מארוול כבר היינו יחד בסביבה במשך עשור או יותר. ככל הנראה, מהשנה השנייה שלי במארוול, אנשים שאלו, 'טוב, כמה זמן זה יימשך? האם האופנה הזו של סרטי קומיקס תיגמר?' [...] לא ממש הבנתי את השאלה".

בהתייחסו לקטלוג חוברות הקומיקס העשיר של מארוול, שראשיתו עוד ב-1939, אמר פייגי כי ישנם אינספור סיפורים לסטודיו לעיבוד בז'אנרים שונים:

"יש 80 שנים של הסיפורים הכי מעניינים, רגשיים ופורצי-דרך שסופרו בקומיקס של מארוול, וזו הזכות הגדולה שלנו להיות מסוגלים לקחת את מה שיש לנו ולעבד אותם. דרך נוספת לעשות זאת היא להתאים אותם לז'אנרים שונים, ולסוגי הסרטים שאנו רוצים לעשות."

פייגי גם השווה את הנעשה עם סרטי גיבורי-על כיום לעיבודים לרומנים בעבר, וציין שגם אז עלתה השאלה בדבר היכולת להמשיך ולעבד רומנים וספרים - דבר שכמובן קורה עד היום. לדבריו:

בעיני זה היה דומה לאמירה אחרי חלף עם הרוח - 'ובכן, כמה סרטים נוספים אפשר לעשות מרומנים? אתה חושב שהקהל ישתגע על סרטים שמעובדים מספרים?' אף פעם לא תשאל את זה כי יש הבנה מובנית בקרב רוב האנשים שספר יכול להיות כל דבר. ברומן יכול להיות כל סוג של סיפור שהוא. אז הכול תלוי בסיפור שאתה מעבד. מי שאינם קוראים קומיקסים, לא מבינים שאותו הדבר נכון גם עם קומיקס".

פייגי סיכם ואמר: "גיליתי שאם נספר את הסיפור נכון, ונתאים אותו בצורה שהקהל עדיין - דפיקה על עץ [נגד "עין הרע"] - עוקב אחרינו 22 פלוס שנים מאוחר יותר, נוכל לעשות כל סוג של סרטים שחולקים שני דברים: הלוגו של אולפני מארוול מעל הכותרת וזרעי רעיונות מההיסטוריה שלנו".

דבריו של פייגי מגיעים כמובן לקראת השקת השלב החמישי ביקום הקולנועי של מארוול, אותו אמור להוביל נבל העל הגדול הבא, קאנג הכובש בגילומו של ג'ונתן מייגורס. לקראת הגעתו ליקום הקולנועי באנטמן והצרעה: קוונטומאניה, סיפרנו לכם על קורותיו של האיום הגדול הבא של הנוקמים - ואם פספסתם אתם מוזמנים לקרוא על כך עוד כאן.


לפודקאסט המלא בו השתתף פייגי תוכלו להאזין כאן (באנגלית).

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page