top of page

תודה!

"שר הטבעות" של אמזון: התקציר הרשמי נחשף

עודכן: 23 ביולי 2023

תתכוננו לחזור לארץ התיכונה: אמזון פריים וידאו חשפה סוף-סוף את התקציר הרשמי לסדרת "שר הטבעות" העצומה שלה, שתעלה לשורותיה כבר בשנה הבאה.

"שר הטבעות" | באדיבות Warner Bros
"שר הטבעות" | באדיבות Warner Bros

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


כפי שפורסם לראשונה באתר המעריצים הנפלא TheOneRing.net: "הסדרה הקרבה ובאה של אולפני אמזון תביא למסכים בפעם הראשונה את האגדות ההרואיות של העידן השני והמיתי בתולדות הארץ התיכונה. הדרמה האפית הזו תתרחש אלפי שנים לפני האירועים שמתוארים בספרי 'ההוביט' ו'שר הטבעות' של ג'. ר. ר. טולקין, ותיקח את הצופים בחזרה לתקופה בה כוחות כבירים נוצרו, ממלכות קמו ונפלו, גיבורים בלתי-צפויים נבחנו והנבל הגדול ביותר שיצא מעטו של טולקין איים לכסות את העולם כולו בחשיכה".


התקציר ממשיך: "בעודה מתחילה בזמן של שלום יחסי, הסדרה תעקוב אחר אנסמבל דמויות רחב, מוכרות וחדשות גם יחד, בעודן מתמודדות עם עלייתו מחדש של הרוע בארץ התיכונה. ממעמקיהם האפלים של הרי הערפל (Misty Mountains), דרך היערות המלכותיים של בירת האלפים לינדון, האי עוצר הנשימה של ממלכת נומנור (Númenor) ועד הקצוות הרחוקים ביותר של המפה – הממלכות והגיבורים האלו יחצבו מורשת סיפורית שתמשיך לחיות הרבה לאחר סיומה".

העידן השני עוקב אחר עלייתו ונפילתו של אדון האופל סאורון, יוצר הטבעת האחת אותה יצאו להשמיד פרודו ושות' בסרטים המקוריים. התבוסה שלו בשדה הקרב הוצגה בפלאשבק בתחילת "אחוות הטבעת", הסרט הראשון בסאגה. חשוב גם לציין שממלכת נומנור, שטרם נראתה על המסכים, כנראה תשחק תפקיד חשוב בסדרה. היא היוותה מקום מרכזי עבור סאורון ותשעת המלכים שהפכו בסוף לנאזגול.


בסדרה החדשה של "שר הטבעות" הושקע תקציב אסטרונומי ושובר שיאים שמוערך בכמיליארד דולר, עם התחייבות מראש לחמש עונות לפחות. הסדרה מצטלמת בימים אלו בניו זילנד, בדיוק כמו יצירותיו הקולנועיות של פיטר ג'קסון. העונה הראשונה תכלול 8 פרקים והיא צפויה לעלות באמזון פריים וידאו בשנה הבאה.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page