top of page

תודה!

"מופסה: מלך האריות": ליהוקים ראשונים לפריקוול של הסרט האהוב

עודכן: 26 בפבר׳

סרט הפריקוול החדש, "מופסה: מלך האריות" בבימויו של בארי ג'נקינס ("אור ירח"), יספר על מופסה בצעירותו. עם ההכרזה עליו בספטמבר שעבר, הפרויקט תואר כדומה ברוחו ל"הסנדק 2", בכל הנוגע לאופן בו הוא מספר על הרקע של אב המשפחה.

סקאר ומופאסה. מתוך "מלך האריות" צילום: באדיבות Disney
סקאר ומופסה. מתוך "מלך האריות" צילום: באדיבות Disney

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


עם הכנסות של 1.657 מיליארד דולר ברחבי העולם, היה ברור שהרימייק של דיסני בלייב-אקשן ל"מלך האריות" הוא רק ההתחלה. סרטו של ג'ון פאברו ("איירון מן", "ספר הג'ונגל") הפך במהרה לשובר הקופות השביעי המכניס ביותר אי-פעם, הסרט השני המכניס ביותר בשנת 2019 (אחרי "הנוקמים: סוף המשחק") וסרט האנימציה המכניס ביותר בכל הזמנים, כשהוא שובר את השיא של "לשבור את הקרח" (1.28 מיליארד דולר).


כעת, בעוד ההכנות לתחילת ההפקה נמצאות בעיצומן, דיסני מאשרת את קיומם של שני ליהוקים ראשונים לסרט הפריקוול, לדמויותיהם של מופסה וסקאר הצעירים. את מופסה ידבב השחקן העולה ארון פייר ("זמן"), שייכנס לנעליו העצומות של ג'יימס ארל ג'ונס, בעוד את טאקה (שמו של סקאר בצעירותו) ידבב קלווין האריסון ג'וניור ("גלים", "זה מגיע בלילה"), שייכנס לנעליו הלא-פחות גדולות של ג'רמי איירונס (וצ'יווטל אגיופור בגרסת 2019). בשבועות הקרובים, סביר להניח שנשמע על ליהוקים נוספים של שמות גדולים.

את התסריט של "מופסה: מלך האריות" כתב ג'ף נתנזון (סרטי "שעת שיא", "תפוס אותי אם תוכל"), שעבד גם על תסריטו של העיבוד מ-2019. על הפסקול, דיסני חשפה כי הופקד פעם נוספת האנס זימר, שהלחין גם את הסרט המקורי וגם את גרסת הלייב-אקשן. כאמור, את כל העסק יביים בארי ג'נקינס, שהועמד לאוסקר על בימוי "אור ירח" ב-2016 וזכה בפסלון המוזהב על תסריטו.


במרכז הסיפור, יוצגו קורותיו של מופסה כאריה צעיר, לצד הצגת המיתולוגיה ושורשיהן של דמויות איקוניות נוספות בעולם של "מלך האריות". עם ההכרזה עליו בספטמבר שעבר, נאמר כי הסרט ישתמש פעם נוספת באנימציה הפוטו-ריאליסטית באמצעותה נוצר קודמו, וכמו-כן, הוא תואר כדומה ברוחו ל"הסנדק 2" - תיאור שיהיה מסקרן לראות כיצד באמת יתבטא.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page