top of page

תודה!

"בבילון": טובי מגווייר, בראד פיט ומרגו רובי בסרטו החדש של דמיאן שאזל

עודכן: 27 ביולי 2023

אחרי "וויפלאש", "לה לה לנד" ו"האדם הראשון", בדצמבר 2022 יעלה לאקרנים "בבילון", הסרט הבא של דמיאן שאזל. בתמונות ראשונות מאחורי הקלעים, נראים טובי מגווייר, בראד פיט ומרגו רובי, שמצטלמים לסרט ממש בימים אלו.

הבמאי והשחקנים של "בבילון" | צילום: באדיבות יח"צ/AP
הבמאי והשחקנים של "בבילון" | צילום: באדיבות יח"צ/AP

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אמנם יש עוד קצת יותר משנה עד שהסרט החדש של דמיאן שאזל יגיע לבתי הקולנוע, אבל צילומיו מתקיימים כבר עכשיו. קרוב לשלוש שנים אחרי סרטו האחרון - "האדם הראשון", שלקח את ראיין גוסלינג לירח - נדמה ששאזל חוזר במידה מסוימת למקורות, עם דרמה תקופתית המתרחשת בשנות ה-20 של המאה הקודמת.


על-פי הדיווחים הקודמים, תסריטו של הסרט משתרע על פני 180 עמודים, התקציב להפקתו נע בין 80-100 מיליון דולר והוא מסווג בדירוג צפייה למבוגרים בלבד. פרטי העלילה חסויים בשלב זה, אבל כאמור, דווח כי הוא מתרחש בשנות ה-20, בתקופת המעבר מהסרטים האילמים למדברים, וכי הוא יכלול דמויות פיקטיביות והיסטוריות גם יחד.

לצדם של פיט ורובי בתפקידים הראשיים, יככבו גם ג'ין סמארט, אוליביה ויילד קטרין ווטרסון ("חיות הפלא"), סמארה ויבינג ("מי שעומד מאחורי"), מקס מינגלה ("סיפורה של שפחה"), ספייק ג'ונז, בסיסט להקת רד הוט צ'ילי פפרז פלי ואחרון חביב, טובי מגווייר, שנדמה כי חוזר לאחרונה לעניינים (וגם נמנה על מפיקי הסרט).


"בבילון" יעלה בבתי הקולנוע בארה"ב ב-25 בדצמבר 2022.

 

לכל העדכונים, החדשות והכתבות אתם מוזמנים להצטרף אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page